46- Sihir ve Büyü Nasıl Anlaşılır ?

SİHİR VE BÜYÜ NASIL ANLAŞILIR?
Bunun içinde sihir ve büyü şüphesi olanlar şu metodu yapmalıdır. Önce bir bardak suya 101 sefer “La İlahe İlla ente subhaneke inni küntü minez zalimin” okur ve 1 Ayetel Kürsi ve 1 Fatiha suresini okuyup içerse içinde yanma varsa anlayın ki o büyüdendir.
Başka bir işlemse şudur. 7 adet defne yaprağı üzerine 3 Ayetel Kürsi ve 1 Fatiha okunup, demlenip içilirse o gece rüyanızda eğer büyü varsa çözüldüğünü gösterirler.
Ama pratik ve hemen olsun derseniz o zaman kişi üzerine Rahman suresi, Cin suresi 1-13 ayetler okunur. Eğer kişide daralma sıkılma olursa onda büyü var demektir.
BENDE CİN VAR DİYE ŞÜPHE EDENLER
Çok önemli bir metod vermek isterim. Üzerinde sihir, büyü veya cin var diye şüphe duyan insanlara tavsiyem şudur. Bir sabah ezan okunurken bir bardak suya 11 Ayetel Kürsi, 11 Fatiha suresi, 11 Felak -Nas suresi, 11 defa da “La İlahe İlla ente subhaneke inni küntü minez zalimin”, 11 “La havle vela kuvvete illa billah il aliyyil azim” diyerek suya okur ve namazını kıldıktan sonra evinin penceresini açıp gökyüzüne 3 dakika baktıktan sonra niyetini tutup içerse o gün üzerinde o sihrin veya musallat olan vrlıkalrın gittiğini bir saat içinde anlayacaktır.

Bu bilgiyi almış olduğum kaynakta bu yöntemlerin 100 kişi üzerinden 90 kişide etkili ve başarılı olduğu söylenmektedir.

12 Comments

  1. hayırlı akşamlar, hem eski eşimin ailesi tarafından ki kesin bilgi alarak söylüyorum hemde gelinimiz tarafından ki onunda kardeşi ağzından kaçırdı yani büyü ve çeşitli tebihatlar ile hastane hastane süründürülüyorum işimden paramı alamıyorum vs.. vs.. bir sürü sıkıntı, şimdide kızımı bende soğutmak için birşeyler yapıyorlarmış kuzenleri söylüyor korkmuyorlar yani…dualar ile ayakdayım ve bunlardan kurtulmak istiyorum ama öyle bir şeyler okumalıyım ki yada ne yapmalıyım ki bir daha bana yapılanlar tesir etmesin, fazla uzatmadan diret konuya girdim ama bana yardımcı olursanız çok sevinirim. Allaha emanet olun

    Beğen

    • Zeynep hanım inanın çok üzüldüm bu duruma.. Allah ıslah etsin bunları ıslah olmuyorlar isede tez zamanda yaptıklarını başlarına bela etsin.
      Maalesef kötü bir devirdeyiz. Büyü yaptırmak okadar basit olduki ve insanlar artık okadar vicdansızlar okadar Allahtan korkmaz bir hale geldiki.. İnanın korumasız duasız okumadan dolaşmak hayatımızı sürdürmemiz neredeyse imkansız hale geldi..

      Size aşağıdaki verdiğim linklere tıklayarak incelemenizi tavsiye ederim.
      Allahın izni ile aşağıdaki kolay ve uygulanabilir yöntemler okumalar üzerinizdeki pislikleri temizleyecektir.

      Lütfen inançlı olun herzamankinden daha çok Allaha ve rasulüne sığının.. Sabah gözünüzü açtığınız andan itibaren okumaya başlayın. Ne geliyorsa kolayınıza tüm gün ne bulursanız okuyun.. Aşağıdaki tertipleri titizlikle ve büyük bir samimiyetle uygulayın..

      Boş kaldığınızda gerek internetten büyü için rukye diye aratın onu dinleyin. Çünkü büyü kafir cinler şeytanlar tarafından uygulanır ve onlarda siz nekadar ayetler ile esmalar ile vakit geçirirseniz okadar rahatsız olur bir okadar sizi terketmek isterler.

      siz verdiğim linkleri inceleyin, uygulayın, kafanıza takılan birşey olursa bu mail adresimden duakitabim@gmail.com bana yazabilirsiniz.

      https://duakitabi.wordpress.com/2015/08/25/alacaginiz-var-ve-alamiyorsaniz-eger/

      Beğen

  2. allah razı olsun sizden çok teşekkür ederim,bazen okumakta zorlanıyorum annem okuyor, kızıma bile esmaları öğretiyorum, ama birgün müthiş okuyorum dersler yapıyorum ama ertesi gün kolum kalkmıyor, dediğinizi yapıcam büyü için rukye diye taratıp dinleyeceğim, alacağım için gönderdiğiniz linke baktım uygulamaya başlayacağım,
    yüce rabbim her daim yollarınızı açık etsin sınavlarınızı vermenizde kolaylıklar sağlasın,dualarıma sizide katıcam
    hayırlı akşamlar

    Beğen

    • Güzel dualarınız için teşekkür ederim Allah razı olsun. Ve inşallah tez zamanda selamete çıkarsınız. Allaha emanet olunuz.

      Okuma yaparken sıkıntı yaşamanız gayet normal inatlaşın ve okuyabildiğiniz kadar okuyun.
      Nekadar yöntem bulursanız deneyin okuyun.. Sakın bu işi para ile yapan şarlatanlara tamah etmeyiniz. Derdi veren Allah dermanıda vermiş emin olun.. Büyünün en güçlüsü 40 gün sürer derler .. Hiç evham yapıp vesveseye düşmeyin. Büyünün amacı kişiye evham ve vesvese vererek güçsüzleştirmektir. Manevi olarak zayıflayan ruha bedene çok rahat sahip olurlar onlara bu fırsatı vermeyin.. Hiç bir şeytan ve cin.. Ayetel kürsüden , nas ve felak surelerinden daha güçlü değildir.. UNUTMAYIN SİZİN ZAYIFLIĞINIZ ÇARESİZLİĞİNİZDEN BESLENİR GÜÇLENİR BÜYÜ.. Hergün okuyabildiğiniz kadar okuyarak bol bol estağfurullah çekerek bol bol bu niyetle sadaka vererek gün içerisinde bol bol nas felak ayetel kürsüleri okuyarak maneviyatınızı güçlendirir. ve onlarıda tarumar edebilirsiniz.. Bu güç kuvvet sizde var emin olun..

      Birde cin mektubu diye aratın nette çıkar.. Peygamber efendimizin cinlerin perişan olması ve zarar verememesi için yazdığı bir mektup. 1 sayfalık arapça bir mektup bu bunu yazıcıdan çıkartın bir kaç tane evinizin girişine odalarınıza yastığınızın altına hatta bir tanesinide katlayıp cüzdanınıza çantanıza yada üzerinizde taşıyın. çok faydasını göreceksiniz inşallah..

      Beğen

  3. Birde bu büyüleri kesin yaptıran kişileri biliyorsanız. Bundan eminseniz eğer o kişilere kahhariye duaları tesbihatları okuyabilirsiniz. ben pek blogta bu tür dualara yer vermiyorum. netten yada ulaşabileceğiniz kaynaklardan kahredici duaları yöntemleri bulabilirsiniz.. Eğer karşı taraf sürekli yapıyorsa ve yapacaksa buna bir dur demeniz gerekiyor bunun içinde o kişilerin helaki için dualar var onları bulun ve onları okuyun.

    Örnek olarak böyle bir okuma yaparakta başlayabilirsiniz..

    Ama dediğim gibi önce kendinizi yukarıdaki yorumlarda belirtilen okumaları yaparak temizleyip koruma altına aldıktan sonra.
    Bu kişilerin şerrinden kurtulmak için Allaha havale etmek için ve durmaları için kahredici duaları bulup yapmanızı öneririm.

    Bir zalim müstehakın yani mahvu helak olmaya hamvü perişan olmaya müstehak olan bir zalimin kahru demiri için salı gecesi nısfülleylden ( gece yarısından ) sonra tenha bir mahalde oturup o zalimin şeklini göz önüne alarak 903 defa ” Ya Kabız ” okunur ve sonra beddua edilirse biiznillahi teala o zalim helake uğrar mahvü perişan olur.

    Önemli Not : ( ihtar-ı Mahsus )

    Müstehak olmayan kimsenin aleyhinde okumak ona zulm etmek olacağından okuyan müsab olur, yani haksız yere birinin aleyhinde kahriyye okuyan kimse kendisi müsibete uğramış olur. Böyle şeylere fevkalade dikkat etmek lazımdır.

    Beğen

  4. çok doğru iki ucu keskin kılıç gibi, ben beddua ve kahredici esmaları biliyorum ama bunları okumak istemedim, kendime bunu kabul ettiremedim Allahım haklıda olsam bunu bana sormaz mı dedim hep Allahıma havele ettim,ama ne okuyup yapıyorlar ise karnım davul gibi şişiyor kaç kere ameliyat oldum tetsler vs..sonuç yok, işlerim tıkanıyor işe gidemiyorum gittiğimde duvarlar üzerime geliyor , kızım bile batıyor insanın evladı batarmı? okuyarak ayakda duruyorum, tekrar teşekkür ederim dediklerinizi yapıcam, hayırlı akşamlar

    Beğen

    • Bunda bir yanlışlık yok. Haketmeyene yapmıyorsunuz. Ve bu bahsettiğim kahriyeler büyü vs. değil yanlış anlamayın sakın sizde kalkıp ona birşeyler yaptırmayın Allah muhafaza.
      Zaten siz istesenizde istemesenizde bunu yaptıran kişiler hem bu dünyada hemde öbür dunyada emin olun buna yemin ederim misli ile belalarını bulacaklar ve sonları gerçekten kötü bitecek.. Ama siz önlemini alıp Allaha havale işlemini bir nevi hızlandırmak amacıyla okunur kahriye. Eğer siz falanca kişi bana zulmediyor yada kötü davranıyor kazık attı deseydiniz asla kahriyeyi tavsiye etmezdim. bırakın er geç allahından bulur derdim. Ama söz konusu büyü ise kahriye yapılır. Çünkü o kişi artık şeytanın ta kendisi olmuştur. Ve şeytanın kahrı içinde dua edilebilir.

      Beğen

  5. şimdi netleşti bu şekliyle bilmiyordum evet şeytanın kendisi oluyorlar bu durumda…peki son bir soru sorucam sebepsiz yere boşandım eşyalarımdan domuz yağları mı çıkmadı.. peki acaba bunlar bana bu esmaları çekmiş olabilirler mi ve suçu olmayana bu esmalar tesir eder mi? son sorumdu hakkını helal edin hayırlı geceler diliyorum

    Beğen

    • Efendim esmalar ile haksız yere yapılan okumalar bela olarak okuyana döner emin olun.. Ve bu kişiler eğer size zarar vermek niyetindeler ise zaten esma okuması falan yapmıyorlardır. Esmalar büyü yapma aracı değildirler. Büyü ayrı şey Esma yani Allahın adları ve faydalı oldukları konular ayrı şeyler.
      Domuz yağı ile yapılan birşeyin esmalar ile alakası olamaz.. Onların esmalar ile Allahın güzel isimleri ile falan işi olmaz emin olabilirsiniz buna.. Ki işe yaramaz kendileri belalarını bulur zaten.

      Beğen

  6. Hayırlı geceler.. Rahman ve Cin suresi ile belirttiğiniz terkibi okudum. Şu an ne kollarım kalkıyor ne de gözlerimi açabiliyorum. Ayrıca midem çok bulanıyor. Korkum şu ki 14 aylık bir yavrum var bende böyle bir etki mevcutsa onu da etkiler mi? ne yapmak lazımdır? Allah razı olsun..

    Beğen

Yorumlar kapalı.