Ramazan Ayına Ait Açık Günler

Öncelikle hepimize ve tüm islam aleminin Ramazan-ı Şerifini Tebrik ediyorum. Allah böylesine güzel bir ayı doya doya içimize sine sineee geçirmemizi nasip etsin. Ve şimdiden Ramazan bereketine Rabbim herkesin duasını kabul etsin..

Gelelim konumuza Hicri ramazan ayının açık günleri aşağıda belirtilmiştir. Kolaylık olsun diye ben bizim miladi takvime çevirip öyle yazacağım.

Ramazan açık günleri:

18 Haziran – 19 – 21 – 24 – 27 – 28 – 29 –

1 Temmuz – 2 – 4 – 5 – 6 –  8 – 9 – 13 – 14 -16

Doğrusunu Allah C.C. Bilir elbet..

3 Comments

  1. Iyi günler. Aklımı deli gibi karıştıran bu soru var. Ben ya musavvir esmasini okuyorum. Açık günlerde okunması gerekiyor. 3 aydır falan okuyom. Bu yıldız saatleri uygulamasını indirdim.ona göre okuyom. aksam Ezanindan önce okuyom . Akşam ezanindan sonra gece başladığı için sadece akşam ezanindan önce o 12 saatlik gündüz vakitlerde okuyom. Bu açık günler mi oluyor

    Beğen

Yorumlar kapalı.