MÜHİM BİR HACET DUASI ( FETİH SURESİ VE YA RAKİB ESMASI İLE )

Yatsı namazının 4 rekatlık farzını kılıyoruz. Kimseyle konuşmuyor ve yerimizden kalkmadan niyetimizi duamızı ediyoruz.. Fetih suresini okumaya başlıyoruz ZALİKE FETHAN KARİBEN.. Ayetine geldiğinizde durun. 312 kere Ya Rakib c.c. esmasını zikrediyorsunuz. Daha sonra ALLAHUMME Bİ HÜRMETİ KELAMİKEL KADİM VE Bİ HÜRMETİKE HABİBİKEL MUHAMMEDİN MUSTAFA İL KERİM.  diye dua ediyors hacetinizi duanızı tekrar yapıyor ve fetih suresini kaldığınız yerden devam ederek sonuna kadar okuyorsunuz. Sonra normal namazın son sünnetini vitrini falan kılıp bitiriyoruz.. Bu uygulamaya 3 gün devam edin..

Saati zamanı yoktur.. Açık olan bir günü tercih ederseniz iyi olur..

2 Comments

  1. Bir sıkıntı olmazsa eğer, isimlerin ebced hesaplamalarını tekrar rica ediyorum çünkü diğer isimleri hesapladınız ama ben kendi ismimin esmaül hüsna karşılığını bulamamıştım İsmimi yazmama rağmen Başka bir arkadaş bana hesapladı ama ben güvenemedim sadece sizden rica ediyorum yardımcı olursa nız beni çok sevindiririsiniz ALLAH RAZI OLSUN
    gerçi şimdiye kadar yazdığım sorulara hiç cevap vermediniz acaba ben mi beceremiyorum sağolun varolun çok büyük hayır işliyosunuz Allah kabul etsin …

    Beğen

    • Asuman hanım.. Asuman isminin ebced değeri 152 dir… Esması ise 150 zikir adedi olan Ya Alim c.c. esmasıdır..Zikir saati jüpiter dir.. En etkili olduğu gün perşembe günü içerisindeki jüpiter saatleridir.. Bu esmaya devam ederseniz maddi manevi çok faydasını görürsünüz. Normalinde artık blogtan bu konuda yardımcı olamıyorum çünkü aşırı talep oluyor ve aşırı derecede vaktimi alıyor..

      Sizden de Rabbim razı olsun inşallah..

      Beğen

Yorumlar kapalı.