Eylül ve Ekim Aylarının Yani ZİLHİCCE Ayına Ait Açık Günler

HİCRİ AY OLAN ZİLHİCCE Ayının açık günlerini günümüz takvimi olan miladi takvime çevirerek aşağıda bilgilerinize sunuyorum.. Yani aşağıda verilen tarihler 15 Eylül den başlıyor 13 Ekime kadar devam ediyor..

Allah herkesin hayırlı olan tüm dualarını kabul etsin inşallah..

EYLÜL : 15 – 16 – 18 – 21 -23 – 24 -25 -26 -28 – 29 

EKİM : 1 – 2- 3 – 5 – 6 – 11 – 12 – 13  

“Allâhü Teâlâ’ya -içinde kendisine ibadet olunan- en sevimli günler Zilhicce’nin (ilk) on günüdür. Her bir gününün orucu bir senelik oruca, her gecesinin ihyası da Kadir Gecesi’ni (ibâdetle) ihya etmeye denktir.” (Hadîs-i Şerîf, Sünen-i Tirmizî)

NOT: Arkadaşlar tekrarlamak ve açıklamak ihtiyacı duyduğum bir konu olan açık günleri bir kez daha dilimin döndüğünce açıklamak isterim..

Öncelikle şunu belirteyim.. Açık günler haricinde dua edilemez demek büyük bir hata ve yanlış olur. Ramazan ayı gibi ZİLHİCCE ayıda çok bereketli ve çok önemli günlerin olduğu bir aydır. Böyle günlerde kapalı görünse dahi sakın dua etmemezlik, ibadet yapmamazlık vs. yapmayınız.. Bu açık günler sadece adetli ve belli bir amaç için yapılan esma okumalarında ve yöntemlerinde önem kazanır.. Yani esmalar ile vefk yapacaksanız, muska yapacaksanız, Okuyacağınız esmanın ulvi ruhlarından veya melekleri ile görüşme yapacaksanız, ( ki bu saydıklarıma eminimki buradaki bir çok arkadaşın işi olmaz ) veya bir niyetiniz için saatine gününe ve adetine dikkat ederek okuma yapıyorsanız açık günlere dikkat ediniz.. Kapalı gün diye Allah ve esmaları zikredilmez diye birşey söz konusu değildir.. Veya dualarınız kabul olmaz diye bir şey söz konusu değildir.

Lütfen para ile bu hizmetleri sağlayan kişilerin bu konuları abartıp gereğinden fazla abartarak ve süsleyip püsleyerek anlatmalarına böylece insanları açık günlerin tarihlerini almaya mecbur etmelerine itibar etmeyiniz.. Bu konuyu o kadar yanlış ve abartılı bir hale getirdilerki malesef insanlarda bu tarihler haricinde dua etmemeliyiz etsekte  kabul olmaz algısı oluşturdular..

Böyle bir zamanda üç kuruş para ve menfaat için insanların dua etme lükslerini bile ellerinden almaya  çalışmak ne büyük bir vicdansızlıktır..

Bu arada tekrar söylüyorum en güzel dua karşılıksız bir müminin bir mümine ettiği dua ve kişinin kendisi için inanarak şüphesiz kalpten ettiği samimi dualardır..  Para karşılığı bu işi yapan kimse size sizden daha içten dua etmez.. Parayla okuma yapıyorum diyen kişinin 1000 kere okuması emin olun sizin 1 okumanıza anca karşılık gelir.. Piyasadaki ciddi meblalar karşılığı satılan aşk iksirleri adı altında veya  intikam iksirlerine, vs.v.s itibar etmeyiniz. Ki duyuyorum sürekli bu konuda maillerde alıyorum.. Hiç bir işe yaramadıklarını söylüyorlar..Onlarca insan beddua ediyor hem paramızı aldı hem muhatap olmadı hemde bir işe yaramadığı gibi vakitte kaybettirdi diye..  Paranızı lütfen böyle insanlara kaptırmayın.. Ona vereceğiniz miktar ile ki emin olun böyle yaparak o duanız derdiniz her ney niyetle yapıyorsanız çok daha etkili ve süratle kabul olacaktır. gidip bir fakire sadaka verin, bir yetim sevindirin, çocukları sevindirin, bir fakir ailenin faturalarını ödeyin erzak alın çocuklarını giydirin, Emin olun çok daha etkili olacaktır..

Sorsanız 2 öğrenci okutuyorum diyorlar🙂 Aldıkları para ile değil 2 öğrenci inanın 20 öğrenciden fazla öğrenci okutulur.. Ve bir okadarda fakir fukaraya yardım edilir.. Lütfen bu duygu sömürüsü ve göz boyama paravanlarınada inanmayınız..

İlim ve dualar herkes içindir… Ve bu din ruhban dini değildir.. Allah ile aranıza kimseyi sokmayın.. Derdi size veren Allah ise dermanıda verecek olan Allahtır.. Dinimiz her türlü sıkıntı için mutlaka yol göstermiş dua lar ile yolumuzu bulmamızı selamete çıkmamızı sağlamıştır.. Ve yine dinimiz hiç bir zaman para ile ilmi satanları ve onlardan medet ummayı desteklememiş önermemiştir.. Ve malesef tarih boyunca en kolay gelir kapısı ve en kolay ticaret hep din üzerinden yapılmış istismar edilmiştir..

Bugün genelleme yaparsak istisnalar hariç bir çok para ile bakım yapan medyum, hoca vs. gittiğinizde hemen size abarta abarta büyü var sende, büyü yapılmış bozmazsak şöyle olur böyle olur perişan olursun diyip korkutarak kendilerine mecbur bırakmaktadırlar.. Halbuki buna inanın büyünün en güçlüsü 40 gün sürer denir.. büyünün etkisinin güçlenmesi ve uzun sürmesi kişinin evhamı ve vesvesesi korkuları ve kendisini okuyarak korumaya almaması ve dualarda çaresini aramamasındandır.. Yani en küçük bir büyüye dahi siz evham yaparsanız korkarsanız gerekli önlemleri çok kolay olan okumaları ve yöntemleri yapmazsanız o büyü gün geçtikçe büyür ve hayatınızı mahveder.. Ve yine emin olunki bunun için gittiğiniz bir çok medyum veya hoca sizi gereğinden çok korkutarak ve evham yapmanıza neden olarak işleri daha çok içinden çıkılmaz bir hale getirmektedir..

Bu sadece büyü konusunda değil.. Diğer tüm dertleriniz de ve sorunlarınız da da böyledir.. Oturun  kendi okumalarınızı kendi dualarınızı artık kendiniz yapın..

Ayrıca bir konuda blog taki yorumları, iletişim mail adresini ve bazı konuları kaldırdım.. Çünkü bende nefis taşıyorum,benimde imtihanlarım ve eğitmem mücadele etmem gereken nefsim var.. Burada evet Allah rızası için yaptığım bazı şeyler sonucu istemesemde günlük 3000 / 4000 kişinin ziyaret ettiği bir platform haline geldi.. Burada söyleyebileceğim küçük bir yanlış kelime yada yanlış anlaşılıp yanlış uygulanabilecek olan bir öneri yada cümle beni manevi olarak çok geriye atar.. Ayrıca yapılan gereksiz methiye lüzumsuz iltifatlar nefsimi kabartabilme ihtimaline karşın ayrıca çok fazla gelen mail ve yorumlardan dolayı günlük kendi ibadetlerim ve zikirlerimde yaptığım aksaklık sonucu blog ziyaretcileri ile iletişimi kesme kararı aldım..  Ben bu işi Allah rızası için yapıyorum ve kaş yaparken göz çıkarmak istemem.. Bundan dolayı affınıza sığınarak almış olduğum bu karardan dolayı bana gönül koymayacağınızı düşünüyorum..

Son sözüm.. Dert varsa ondan daha büyük Allah var..  Bizlere gönderdiği dualar var.. Ümidinizi kesmeyin ve yürekten dua edin.. O herşeyi hakkı ile işitendir..

Selametle kalın..

17 Comments

  1. web sitenizi çok beğeniyorum,sizi de tarzınızı da çok takdir ediyorum ayrıca , kesinlikle çok başarılı maşallah.Allah gönlünüzdeki tüm güzellikleri nasip etsin dilerim:), çok teşekkürler.Ayşenur

    Beğen

  2. Merhaba… Açık günler ile ilgili aklımda olan soru işaretleri yazınızı okuyunca tamamen kayboldu. Ne kadar da güzel ifade etmişsiniz.Bana göre çok haklısınız.Kararınıza saygı duyuyorum.Sizi tanımıyorum.Ama bilgilerinizden çok faydalanıyorum ‘ ALLAH ‘ razı olsun.Duamdasınız.’EN GÜZELE EMANETSİZİNİZ !

    Beğen

  3. sevgili dua kitabı; bloğunuzu ziyaretimde veda eden yazınızı okudum ve çok üzüldüm . Güvenebleceğim birini tanıdım bulduğum için çok ümitliydim hayal kısıklığına uğradım lütfen bizi sizin bilgilerinizden mahrum etmeyin sizden rica ediyorum güzel müjdenizi umuyorum selam ve saygılarımla Allah’a emanet olun Asuman

    Date: Wed, 2 Sep 2015 19:11:06 +0000
    To: dilan.dilan.34@hotmail.com

    Beğen

  4. merhaba bu sene tekrar sınava hazırlanıcam azim arttırıcı ve zihin açıcı zikir dua vs paylaşabilir misiniz🙂
    site için Allah sizden razı olsun çok faydalı bir site

    Beğen

  5. Allahım senden razi olsun ayırma tilsimi yapiyomusta çok etkiliymis tutmuş bunu bide bloguna yayınlamış siz doğru yolun kendimiz olduğunu fark ettirdiği. allah bir değil bin kere razi olsun bana birinin çok büyük kötülüğü oldu başına binbir türlü bela gelsin istiyorum dua ediyorum kendisini Rabbim havale ettim ancak Rabbim gizli olanida bilir içimden ona hep beddua ediyorum elimde değil Rabbim bilsin Rabbim görsün inşaallah öyle buyucuyle tilsimi uğraşmadan günaha girmeden dualari la kendim için hayırlısıni dileyecegim can yakan canı yansın inşaallah inanıyorum ki Rabbim yarına bırakır ama yanına bırakmaz kötülük yapanın

    Beğen

  6. sayın admin anladığım kadarıyla siz gerçekten hiç bir karşılık beklemeden ALLAH için iyilik etme yardımcı olma içindesiniz fakat bende okadar çaresizimki bir yakınım haram yolunda nikahsız biriyle yaşıyor ve ben bunu bu günahtan alıkoymak için yollarının ayrılması için sizin vereceğiniz tesirli dualardan okumak istiyorum rica etsem yardımcı olurmusunuz üstelik sevab kazanacaksınız lütfen hangi saatte neyi okumam gerekiyor cevabınızı bekliyorum

    Beğen

  7. Allah razı olsun sizden;açık günler hakkında söyledikleriniz doğru o bloğu bende takip ediyordum artık para yoksa açık gün yok diyor.Teşekkürler emeğinize sağlık.

    Beğen

  8. Bende bu siteyi yeni gördüm çok güzel dualar yayınlamışsınız.Allah sizden razı olsun. Okumaya başladım şimdiden açık günler diye verdiginiz rakamlar sadece bu aylar içinmi geçerli yoksa diğer aylar içindemi aynı beni aydınlatırsanız sevinirim.ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN

    Beğen

  9. Çok iyisin ya maşallah ben seni tevafuk buldum iykide size rastladım açık günleri hiç bir ücret karşılığı almadan söylüyorsunuz Rabbim senden razı olsun böyle iyi yürekli insanlara çok ihtiyacıcımız var

    Beğen

Yorumlar kapalı.