Amenerrasulü ile Maddi Manevi Zenginlik ve Her Hacetiniz İçin Yapabileceğiniz Uygulama.

Amenerrasulü – Duası ile Maddi Manevi Her Müşkülünüz için İstifade edin..

Amenerresulü duası bilinenden çok bilinmeyen ve sırlarını koruyan en güzel ve özel dualardan biridir..

Kimki özellikle Zenginlik, başarı ve iş bulma konularında sıkıntı yaşıyor ise bu yöntemi özenle uygulamalıdır. Tavsiye edilir..

AMENERRASULÜ’NÜN OKUNUŞU:
Amenerrasulü bima ünzile ileyhi mirrabbihi vel mü’minun, küllün amene billahi vemelaiketihi ve kütübihi ve rusülih, la nüferriku beyne ehadin min rusülih, ve kalu semi’na ve ata’na gufraneke rabbena ve ileykelmesir.
La yükellifullahü nefsenilla vüs’aha, leha ma kesebet ve aleyha mektesebet, rabbena latüahızna innesiyna ev ahta’na, rabbena vela tahmil aleyna ısran kema hameltehü alelleziyne min gablina, rabbena vela tühammilna, mala takatelena bih, va’fü anna, vağfirlena, verhamna, ente mevlana fensurna alel gavmil kafiriyn.
UYGULANIŞI ( ÖNEMLİ )
  • Amenerrasulü duasının bu yöntemi ile dua edecekseniz eğer önce Güzel bir abdest alıp gerekli özeni gösterdikten sonra niyetimizi ediyoruz.
  • Önemli hatırlatma başında besmele çekmiyoruz okurken.. ( Bunun nedenini merak eden arkadaşlar aşağıda sayfanın altındaki yorumlarda izahatını yaptım okuyabilirler )
  • Başladığımız gün Okuyabildiğimiz kadar okuyoruz. Minimum 41 defa okumaya gayret edelim.
  • Sonraki gün okumuyoruz..
  • Bir sonraki gün yeniden okuyabildiğimiz kadar fazla okuyoruz.. Zaten bir kaç gün geçmeden hayatınızdaki değişiklikleri ve hayatınızdaki olumlu gelişmeleri  farkedeceksiniz.. 🙂 Bu uygulamanın anlatıldığı esas kaynağında ( herhangi bir blogta yada sitede değil ) gün sayısı falan verilmemiştir.  Ancak bazı arkadaşlar 7 gün vs. gibi öneride bulunmuşlar.. Sakıncası yoktur.. Ki tekrarlıyorum zaten bir kaç gün içinde uygulamadan fayda görmeye başlayınca bırakmak istemeyecek istediğiniz noktaya ulaşana kadar devam edeceksiniz..
  • En önemlisi her dua ve uygulama ciddi bir teslimiyet ve şüphesiz inanç gerektirir.. Bu uygulama için inansanızda inanmasanızda hayatınıza güzel şeyleri çekersiniz deniyor..

30 Comments

        • Selamlar.. Önceden dediğim gibi daha önce uzun uzun anlatmıştım ama malesef silinmiş. Şimdi kısaca anlatmaya çalışayım.
          Şimdi öncelikle şunu söyliyim amenerrasulü dikkat ettiyseniz çoğu yasin cüzlerinde falan vardır ve genelde de başında besmele yazılmamıştır. Kuranda olmasına ve kuran ayeti olmasına rağmen aynı zamanda ve aslında amenerrasulü duadır. Ve duaların başında besmele okumak zorunluluğu yoktur. ( örneğin eddehiyyatü , salli barik duaları veya salavatlar gibi )
          Bunun haricinde şöyle izah edeyim bu tür uygulamalar okundukça bir enerji oluşur ve bir frekans yakalar. Ve ayrıca besmelenin de kendine ait güçlü ve farklı bir frekansı enerjisi vardır.. Amenerrasulü kendi başına okunduğunda farklı bir frekans yayarken besmele ile birleşince yani onun frekansı ile birleştirilince farklı bir enerji yayar.. Yemek tarifi gibi yani.. Tabiri caizse yoğurdun içine salatalık koyarsanız cacık, meyve doğrarsanız meyveli yoğur olur.. Her ikiside lezzetlidir yenilebilir ama iki farklı şey olmuşlardır artık gibi düşünün..

          Ön yargınızı anlayabiliyorum.. Özellikle besmele okumayın denilince insan bir tuhaf hissediyor. Sanki kutsal bir konuda ihanet ediliyormuş gibi🙂 ama emin olabilirsiniz öyle birşey değil.. Amenerresulünün besbeleli olarakta okunması gereken uygulamalar ve adetler zamanlar vardır.. O yüzden bu uygulama havas ve islam alimleri tarafından böyle tertip edilmiş ve bu iş için böyle uygulanması tavsiye edilmiştir.. Umarım bilgi verebilmişimdir.

          Beğen

    • Evet niyetimizi tekrarlarsak tabiki daha iyi olur.. özel günlerinizde ara verirseniz iyi olur. okuma zamanını ona göre ayarlayabilirsiniz. Çünkü Amenerrasulü kuran ayetidir. Bayanların özel günlerindeki okuma usluplarını daha iyi bir kaynaktan araştırınız çünkü bu konuda fazla bilgi sahibi değilim. Yani fıkıh konusunda net birşey söylemem doğru olmayabilir.

      Beğen

  1. Ben dun okudum bu duayi
    bitirdikden sonra heralde telefondan okudugum ve dikkatli bakdigimdan basimda biraz agri oldu
    ama sabah yine okumak istedim
    bir gun ara vermek gerekmis
    yarin devamini okuyucam
    ALLAHin izniyle dilegim kabul olucagina inaniyorum
    en son kenzul ars okudugumda bu kadar inanarak okumusdum

    Beğen

  2. bir sorum olucakdu bu duayi her defa bir gun den bir gunmu okucaz
    sadece bir defami boyle olucak
    ben cumartesi okudum 41 defa pazar okumadim simdi pazartesi 50 okudum
    yine bir gun gecmesimi gerek ?

    Beğen

  3. Merhaba.
    ben bu duani okudum ilaveten bir cok duani okudum ozellikle kesin kabul olur hayatinin bir kac gun guzellis iyi olur diye dualarida okudum ama sonuc olmuyor,,,adak bile diledim ya.
    ve dun acikcasi zikr etmeyi birakdim o kadar kotu durumdaydim ki ve suanda oyleyim ben cokmu gunahkarim diye dusunuyorum bu kadar zikr dua etmeme ragmen olmuyor dileklerim dualarim.
    belki aceleci davraniyorum ki milyoner ve ya mutluluk kralicesi gibi de olmak istemiyorum,fazlada gozum yok ki
    hayatimin yoluna girmesini istiyorum sadece.
    ama dunden zikri birakdim cunku cok yorgun dusdum umutsuzum ve cok kirilginim…

    size sorum…
    zikrleri bir sureligine kendime gelene kadar birakmam gunah olur mu ?
    ve bana onere bileceginiz zikrlere baslarken yeniden ne onerirsizniz.
    uzun yazdim kusra bakmayin

    Beğen

    • Merhaba ;
      Nerden başlasam, nasıl anlatsammmm…🙂 En üzüldüğüm serzeniş cümleleri … Duam kabul olmuyor, yoruldum, terkettim, bıraktım okumuyorum artık… İnanın herkes bazen tıkanır ve herkes dibe vurur… freni patlamış kamyon gibi yokuş aşağı gider bazen hayat… Ama en çokta böyle dönemlerde sarılmak lazımdır ALLAH IN İPİNE.. VE LÜTFETTİĞİ DUALARINA..

      Bizler hataları olan canlılarız.. alim evliya değilizki ağzımızdan çıkan her dua hemen o dakika kabul olsun.. Hem sonra herşeyin bir vakti var.. Sonra kendimizle ilgili bilmediğimiz okadar çok şey varki .. inanın aslını bilseydiniz eğer.. bu hayatta başımıza gelen iyi ve kötü ne geliyorsa imtihan ve kader dışında kendi yüzümüzden olduğunu farkederdiniz…

      Size kısaca nacizane kardeş tavsiyesi.. bu aralar şükrünüzü artırın.. hamdetmenizi artırın.. bol bol Estağfurullah çekin… ve gözünüzü açtığınız dan gece yatana kadar arada her ne yaşıyorsanız ve yapıyorsanız herşeye Elhamdülillah diyin… Veya en güzeli ve tamı.. Elhamdülillahirabbilalemin.. diyin.. Bu küçük iki şey… istiğfar ve hamd ihtiyacınız olan hayatınızın yola girmesi için yeterlidir..

      Şu aralar kafanız karışık, fazla ve orantısız okumalar yaparak daha çok kafanızı karıştırmayın.. Bırakın zihniniz dinlensin dinginleşsin.. ruhunuz huzur bulsun istiğfar ve hamd ederek… Sonra ben size öneride bulunurum.. ne için esma tavsiyesi istiyorsanız..

      Liked by 1 kişi

    • Mehaba.. umarım ilk yorumlarda bahsettiğimiz hamd ve istiğfar konularını iyice hazmetmişsinizdir ve hayatınıza geçirmişsinizdir.. Çünkü onlar yeni başlangıç için temel olacaktır.. 2 gün olmuş daha sizinle konuşalı .. 2 gün çok az en az 1 hafta daha sadece böyle hamd ve istiğfar ile geçirin..

      Liked by 1 kişi

  4. Merhaba,oncelikle emeginize saglik,Allah razi olsun.Hayatimizda ne kadar olumlu gelismelere,ozellikle manevi acidan,vesile oldunuz anlatamam.Duaciyim rixe…Amenerrasulu uygulamasinda 2.gun ara veriyoruz,okumuyoruz,diger gunler ara yok,dogru mu anladim?Sagolun😊

    Beğen

    • Sizden de Rabbim razı olsun efendim sağolun…
      Hayır yanlış anlamışsınız.. 1 gün okuyup diğer gün okumuyorsunuz.. birer gün ara ile okuyacaksınız yani.. yani diğer günlerdede aynı.. 1 gün okudunuz. 2. okumuyorsunuz.. 3 gün okuyorsunuz .. 4 okumuyorsunuz.. 5 . gün okuyorsunuz 6 . gün okumuyorsunuz böyle böyle gidiyor..

      Beğen

      • Sag olun😊Sizin de tum musluman kardeslerimizin de yuvasinda her daim,huzur,mutluluk,hayir,iman,bereket,muhabbet …olsun😊Oyle ictenlikle dua ediyorum ki size kardesim,baska bit blogtan esmalarla ilgili yanlis bilgiler edinmisim,o huzursuzluktan gerginlikten paylasimlariniz vesilesiyle kurtuldum.Rabbim size dunya ve ahiret nimetlerinin,mutlulugunun en guzelini yasatsin.

        Beğen

  5. Bu duayı uyguluyorum. Saati konusuna takıldım. Gündüz ve gece fark eder mi? Müsait olduğumuz her zaman birer gün ara ile okuyabilir miyiz, sadece gece mi okuyabiliriz. Size çok teşekkür ederim. Bendeki etkisini bildireceğim. Allah gönlünüzde ne varsa versin size

    Beğen

    • Nurcan hanım. Sizdende Rabbim razı olsun inşallah..
      Farketmez gece yada gündüz okunabilir.. Sadece birer gün arayı kaçırmayın.. Yani biliyorsunuz.. Bu tür uygulamalarda akşamdan sonra diğer güne geçmiş oluyoruz.. örneğin… perşembe akşamı başladıdınız.. bu aslında cuma gününü gecesi sayılıyor.. yani siz aslında cuma günü için okumuş oluyorsunuz.. birde yarın sabah yani cuma gününün sabahı okursanız eğer bir günde iki okuma yapmış olursunuz.. birer gün ara ile olmamış olur..🙂 Umarım izah edebilmişimdir..

      Beğen

  6. Şimdi anladım. Eğer gece uyguluyorsak hep, diğer gün için bu özel zaman ayrımına dikkat edeceğiz. Dikkat eder isek saati kaydırmamızda sakınca yok. Gece okuduk, ertesi gün sabah okur isek olmuyor. Çok teşekkür ederim. Allah yar ve yardımcınız olsun. Ben uygulamalarımı sizin öğrettiğiniz şekilde ve sizin bilginize göre yapmaya başladım. Gayet anlaşılır, sade, içten , kendinize muhtaç psikolojisi yaratmadan eğitiyorsunuz bizleri. Ne güzel bir insansınız siz. Bu kadar tevazu sahibi olmanız beni duygulandırdı. Allah razı olsun sizden.

    Beğen

  7. Gün dönümleri hangi vakitle oluyor bu durumda.? Perşembe gecesi okumuştum. Bugün , yani cumartesi saat 18 gibi okudum. Cumartesi gününde okumam gerekeni okuyabilmiş oluyor muyum bu durumda ? Çok teşekkürle ederim.

    Beğen

    • Akşam ezanlarını takip edeceksiniz… Gün dönümleri akşam ezanı ile balar ve biter.. Yani Perşembe günü akşam ezanı okunduktan sonra artık cuma gününe girdiniz demektir…. Bulunduğunuz yerde bugün yani cumartesi günü saat kaçta okunuyor bilmiyorum..Belki yurt dışından yazıyorsunuz bilemiyorum .. O yüzden saate göre cevap vermek doğru olmaz.. eğer akşam ezanından önce okuduysanız cumartesi gününün okumasını yapmış oluyorsunuz…

      Beğen

  8. Teşekkürler dönüşleriniz için. Ben en son cumartesi okudum, şimdi pazartesi yolculuk yapıyor olacağım. Bu durumda ya okuyamamış olacağım, uygun fırsat bulamazsam ya da yapılabiliyorsa abdestsiz okuma yapacağım. Fakat, abdestsiz yapılamıyorsa, fırsat bulup yapamazsam bütün uygulamam boşa mı gitmiş olacak.. Yeniden mi başlamam gerekecek. . Abdest alma fırsatını buldum yolculukta diyelim, kıble ne olacak .. Otobüste oturduğumuz yön belli. Gün sayısı olan uygulamalarda bu ciddi bir sorun. İşim gereği belli olmuyor, acil seyahat etmem gerekebiliyor. Bilgi edinebilir miyim …

    Beğen

Yorumlar kapalı.