Forma girmek ve Güzelleşmek için

Forma Girmek ve Güzelleşmek İçin : 

Kamer yani Ay saatinde 336 Adet Ya Musavvir c.c. Esması okunur.. Bu esmanın meleklerinin görevi Örnekte hata olmasın Rabbimin izni ile tabiattaki her canlının şeklini bir sanatcı edası ile oluşturmak bir nevi tasarlamaktır. Çiçeklerin şekillerinin, renklerinin nasıl olacağı, insanların yüz ve beden şekillerinin suretlerinin nasıl olacağı gibi.. Bu esmayı  çeken arkadaşlar deforme olmuş vücutlarını( kilo almış, kırışmış veya diğer izler)  daha güzel bir şekle ve forma girmesini sağlayabilirler..

Bu esmanın diğer bir faydası ve hikmeti ise .. Hamile hanımlar Kamer saatinde okumaya devam ederler ise doğacak olan çocukları çok güzel olur 🙂 Gerçi her çocuk güzeldir ama işte biz insanlar biraz şekilciyiz..

12 Comments

  1. bunu internette araştırdım.ama sizinkiyle çok az benzerlik var.forma girmek için diye dua olur mu? Allah bizi mükemmel yaratmış kaşımız gözümüz düzgün yerlerde.bunu anlatıyor.anlamsız geldi.yiyelim içelim dualar mı zayıflatsın bizi.

    Beğen

  2. Elif hanım nediyim bilemedim.. size Anlamsız gelmiş olabilir buna kimse karışamaz. Ama sırf size anlamsız geldi diyede bu uygulama anlamsız olmaz . Şunu belirteyim Ya Samet cc esması ile ben bizzat denedim ve kilo verdim .. Farklı bir yazıda bunu paylaşmıştım. Birde direk neden yiyip yiyip dua edeyim zayıflatsın diye düşünüyorsunuzki.. fazla kilo da bir rahatsızlıklıtr.. Bazen keyfi kilo alındığı gibi rahatsızlıklardan dolayıda insanlar kilo alabiliyor.. veya deformasyona uğruyor..veya bayanların doğum sonrası istem dışı sarkmaları veya kilo alma durumu yaşanabiliyor. veya uzun süre yatak istirahatli bir kişide veya ilaç kullanımı sonucu aşırı kilo alma şekil deformasyonları oluşabiliyor. Ki şuan da bilimsel olarak psikolojide belli metot ve telkinler ile bilinç altına programlama yapılarak iştah kesilebiliyor.. hiç duymadınızmı eft tekniği ile zayıflama vs. bunlarada inanıp inanmamak sizin elinizde tabi kimse size zorla bunu yaptırmadığı gibi inanmanızıda bekleyemez..Sonra bu çalışma Allahın bizi yarattığı şekli beğenmediğimiz için değil.. Bizi yarattığı mükemmel şekle geri dönmek için yapılıyor.. Yani bizim yanlış beslenme veya her hangi bir sebepten dolayı sorun oluşmuş ve hastalanmış olan yerlerimizi bir nevi tedavi şekli gibi düşünmek lazım. Allah bizi mükemmel yaratmış ama daha sonra kendimize iyi bakmıyoruz ve hastalanıyoruz. İlaç kullanmıyormuyuz ? veya tedavi araştırmıyormuyuz..
    Sonra şunuda belirteyim.. Bu tür esmalar mesela Ya Samed gibi sizi durduk yere kilo kaybettirmiyor iştahınızı keserek ve beyninize bilinçaltınıza telkin gönderiyor gibi düşünün. iştah kesilincede kilo vermeniz için zemin hazırlıyor..

    Ha şu örneğide verebilirim .. Çok yakınımdaki bir hanım efendi bana namahrem olmayan biri olduğu için yakından takip edebiliyorum. bir hayli fazla bir kilo ile hamile kaldı hamileliğinde vereceği kilolar ile hem psikolojik hem biyolojik sorunlara yol açacaktı.. şuan 8 . ayda Maşallah Suphanallah.. Rabbimin izni ile Ya Musavvir c.c. esmasına devam ederek.. Yemin ediyorum size kilo almadığı gibi hamile kaldığı kilodan şuan yanılmıyorsam 2 yada 3 kilo daha az..ve bebek maşallah normalinden daha kilolu olarak görünüyor anne karnında.. Fiziki görünüm olarakta inanın hamile olmasına rağmen eskisinden daha iyi görünüyor..

    Aslında çok daha uzun yazabilirim bu konuda ama yanlış anlamayın lütfen kimseye birşeyi ıspatlamak veya ikna etmek kabullendirmek gibi bir misyonum yok..

    Sevgiler Saygılar..

    Beğen

  3. s.a. Dua kitabi..hayırlı gunler dilerim..
    bu esma ile ilgili bi sorum olacaktı..benim 2 yasında oglum var,dogdogunda sag gözünde kapak düşüklüğü ve alnında kan beni dedigimiz şişlik ve kızarıklık var.sanki düsmüşte biyere carpmiş gibi..estetik olarak bi bozukluk var yavrumun yuzunde.sağlığına hıc bır zararı yok duzenli doktor kontrolunde..20 li yaslarında ameliyatla düzeltılebılecek bir durummuş..biz anne ve babası olarak rahatsız degılız rabbim baska dert vermesın dıyoruz yalnız buyuyup okula falan gıttıgınde kendıne sorun eder dıyede uzuluyoruz.. cunku sımdı bıle hergoren soruyor dustumu veya gozune noldu dıye..bu esmayı okusam ona nıyetle ve yuzune uflesem sızce Rabbimin verdigini begenmemezlik etmiş gibi olurmuyum? biraz uzun oldu basınızı agrıttım…hakkınızı helal edin…dua ile..

    Beğen

    • Efendim geçmiş olsun .. Allah tez zamanda şifa versin inşallah.. Ya Musavvir esması faydalı olabilir.. Zararı olmadığı gibi faydasıda olur kanaatindeyim.. Ancak size önerebileceğim esmaları aşağıda yazıyorum. Bu esmalar özellikle göz ve göz bölgesi ile alakalı sıkıntı ve rahatsızlıklarında şifa için okunur.. Ya Nur c.c. esması , Ya Habir c.c. esması, ve Ya Vahhab Esmaları.. Göz damarları ile ilgili bir rahatsızlık söz konusu ise şayet.. Ya Rauf c.c. esması şifa için okuyabilirsiniz.. göz sinirleri ile ilgili bir sıkıntı varsa da Ya Zahir c.c. Esması Etkilidir..

      Bu esmaların adetlerini ve okuma zamanlarını blogun ilgili yerlerinden bulup not alın.. Adetlerine ve saatlerine uygun şekilde düzenli okuyun.. Allahın izni ile faydasını göreceğinize inanıyorum..

      Beğen

  4. Merhaba benim eşim ilgi sevgi göstermiyor herşey onun için önemsiz heleki toplum içinde bni tanımıyormuş gibi davranıyor hep tersliyor beni 2 yıllık evliyim yeni doğum yaptım 2 aylık bebeğim var hep onunla ilgileniyo beni ilgisiz bırakıyo bnde kendimi yalnız hissediyorum bnmle ilgilenmesini dediğimi yapması için ne okumalıyımm lütfen yardımcı olun.😦

    Beğen

    • Selamlar.. vereceğim linklere tıklayarak buradaki uygulamaları yapın.. İnşallah fayda görürsünüz..

      —————-
      Niyetinizi ederek günde 100 adet. 5 gün.. Sabahları..

      Ya Kadim ,Ya Daim, Ya Kadim, Ya Daim, Ya Karrar , Ya Ehad, Ya Muhammed. Kul huvallahü ehad, lem yelid velem yuled ve lem yekün lehu küfuven ehad. Ve sallallahu ala seyyidina Muhammedin ve alihi ecmain.

      ————
      Bir miktar suya 3 defa yasin suresi okunur.. Ardından aynı suya Duhan suresinin 25.ayeti yani ” ” Kem terekû min cennativ ve ŭyûn ” ayeti 71 defa okunur…

      Bu su yiyeceklere ve içeceklere katılır ..

      Bu uygulamayı inanarak ve salih bir kalp ile yaparsa uygulayan kişilerin yuvalarında ve eşleri ile arasındaki geçimsizlik kalkar..

      —————
      Bismillahirrahmanirrahim.

      Selamün kavlen min rabbirrahim Vemtazül yevme eyyühel mücrimün .

      eşiniz geldiğinde kapıyı açmadan önce yapın bunu.. ve eşinizin evde olduğu saatlerde arada bir tekrarlayın.. 7 Defa okuyup avucunuza üflüyor ve yüzünüze sürüyorsunuz..

      —————-

      Beğen

  5. Merhaba.Benimde şöyle bir sorunum var. Eşimle çok severek evlendik ilk zamanlar romantikti hediyeler alır mutlu ederdi. Ama artık yapmıyor eskisi gibi değil. bende sorunluyum sanırım benim yüzümden değişti ben onu hep tersliyorum her yaptığına laf söylüyorum herşeyi gözüme batıyor biraz maddi sıkıntımız var bunları hep yüzüne vuruyorum bişeyimi yapamazsa adamı doğduğuna pişman ediyorum neden bnmle ilgilenmiyorsn artık çok değiştn falan dediğimde beni sen bu hale getiriyosun diyor ve haklıda o gerçekten iyi bir eş ama benim elimde değil çok sinirliyim hep başkalarının kocalarını örnek gösteriyorum ona ben bile bazen kendime tahammül edemiyorum dilimi Tutamıyorum o bana çok bile sabretti ama inanın düzelmek istiyorum onun istediği gibi bir eş olmak istiyorum o namazlı abdestli biri hiç haketmiyorum onu. Çok hatalıyım herşeyi büyütüyorum. Psikoloğa gttim ama eşimide çağırdılar tek başına çözemeyiz belki ondada hatalar vardır dediler ama eşimi ikna edemiyorum o gelmiyor. Bnde buraya açtım derdimi.Benim düzelmem için eşimi, yuvamı, evliliğimi sevmem için eşime karşı yumuşak başlı ve kibar olmam için hangi duaları okumalıyım Allah rızası için yardımcı olun😦

    Beğen

    • Duygu hanım selamlar..
      Bir abi yada kardeşiniz olarak size önerebileceğim şeyleri aşağıda sıralıyorum..

      Öncelikle ciddi bir tövbe istiğfar yapıyorsunuz.. Bir gününüzü tövbe istiğfar etmeye ayırın.. Gözünüzü açtığınız andan itibaren estağfurullah demeye başlayın.. Gün içinde gusledip 2 rekat Allah rızası için namaz kıldıktan sonra.. Durumunuzu Rabbime samimi bir şekilde itiraf edip arzedin ve bu halinizden nefsinizin size yapmaya zorladığı asi ve sinirli hallerinizi düzeltmesi için yardım isteyin.. Ve bu kalp kırmalardan, incitmelerden ve kocanıza karşı haklı yada haksız tavırlarınızdan dolayı pişmanlığınızı dile getirip istiğfar edin.. ( istiğfar sizi esma okumalarının öncesinde hazırlayacaktır.. ve enerjinizi düzenleyecektir.. önemlidir.. )

      ——————————–

      Paylaştığım bu linke tıklayarak ilgili sayfaya gidin ve oradaki manyetik güç dengeleme çalışmasını hergün mutlaka yapmaya çalışın.. bu çalışma sizi tahmin edemeyeceğiniz kadar huzurlu ve sakin biri haline getirecek.. sinir ve gerginliklerden dolayı çıkan sorunlar bir bir çözülmeye başlayacak Allahın izni ile.. https://duakitabi.wordpress.com/2015/05/23/manyetik-guc-dengeleme-calismasi/

      ——————–

      Bu uygulamayı ailenizden biri veya yakın bir dostunuz sizin için yapsın… Yapabiliyorsa eşiniz yapsın.. Bu nefsinize ağır gelebilir belki ama eşinize rica edin.. Ona samimi bir uslupla ben sana böyle böyle aksi davranıyorum elimde değil sonra üzülüyorum.. gel bu uygulamayı benim neyimden şikayetçi isen ve düzelmemi istiyorsan onlar için tek tek yap diyin.. Böylece eşiniz sizin ona adım atma çabanızı mutlaka farkedecek ve aradaki buzları bir nebze daha eritmiş olacaksınız Allahın izni ile.. ( Bu çalışma istenilmeyen alışkanlıkların terkedilmesi için yapılır )

      —————-

      Gün içerisinde mutlaka en az bir kaç defa 88 ad. Ya Halim c.c. esmasını zikredin.. Bu esmayı zikrederken takip edebilirseniz eğer saturn saatlerinin hayırlı olduğu saatlerde okuyun.. takip edemesenizde aklınıza her geldiğinde bol bol zikredin bu esmayı.. Bu esma şikayetçi olduğunuz tüm kötü huylarınızı düzeltecek yardım edecektir …

      ————-

      Okuyabilirseniz eşinizin size tekrar muhabbet duyması için.. günlük 20 veya 400 veya 1000 ve üzeri Ya Cami Ya Vedud esmasına devam ediniz..

      ———–

      230 ad. Ya Muksit c.c. esmasını jüpiter saatinde okumanızı tavsiye ederim.. Bu esmada eşinizle aranızda yaşanmış sorunlardan dolayı aldığınız hasarları düzeltir.. ilişkinizi yeniler ve dargınlıklarınızı ortadan kaldırır.. Bu esmayı okurken dilerseniz… yine 230 adet.. Ya Cami Ya Muksit olarak ta zikredebilirsiniz..

      ————

      Şimdilik yukarıdaki okumaları yapın.. Sakin ve huzurlu olmaya çalışın lütfen bol bol kendi kendinize gevşeme egzersizleri yapın.. Bol bol istiğfar , elhamdülillahirabbilalemin ve salavatlar okuyunuz. bunların hepsi sizi sakinleştirip halim selim bir hanımefendi haline getirecektir.

      Beğen

Yorumlar kapalı.