Karşıdaki Kişinin Sevgisini Çekmek İçin Dua

Karşıdaki Kişinin Sevgisini Çekmek İçin : 

Öncelikle şunu belirteyim bunu her fırsatta her bu konu önüme geldiğinde ısrarla hatırlatıyorum.

Arkadaşlar hepimiz insanız ve aşk güzel şey evet.. Ancak siz birisini seversiniz hoşlanırsınız hatta elinizde olmadan aşık olursunuz.. Bu durumunuz karşıdaki kişininde sizi seveceği veya size aşık olacağı anlamına gelmiyor.. Böyle durumlarda bu tür uygulamalara başlamadan önce LÜTFEN Peygamber efendimizin tavsiyesi olan İSTİHARE yapın veya yapabilen birine yaptırın… Sizin için hayırlımı şerlimi, kaderinizde varmı yokmu diye anlayın sonra bu tür uygulamalara başlayın.. Çünkü bizim için hayırlı görünen şer, şer görünen hayırlı olabilir…

Çok sevdiğiniz veya evlenmek niyeti ile birleşmek istediğiniz kişiye veya sizi daha çok sevmesi varsa aranızdaki buzların erimesi muhabbete dönüşmesi için ; Niyetinizi ederek  günde 100 adet. 5 gün.. Sabahları..

Ya Kadim ,Ya Daim, Ya Kadim, Ya Daim, Ya Karrar , Ya Ehad, Ya Muhammed. Kul huvallahü ehad, lem yelid velem yuled ve lem yekün lehu küfuven ehad. Ve sallallahu ala seyyidina Muhammedin ve alihi ecmain.   

diye okuyorsunuz.. En kısa zamanda olumlu gelişmeler olacaktır Allahın izni ile.. Ama yukarıda belirttiğim hususları mutlaka düşünün ve yapın rica ediyorum..

15 Comments

    • Açık olan bir günde başlayınız… daha sonraki 5 gün kapalı güne denk gelsede sorun olmaz.. gezegen saatleri olarakta jüpiter , venüs saatleri etkisini atırabilir.. Ama en önemlisi inanarak , kim için çekiyorsanız o kişiye olumlu pozitif düşünceler besleyerek çekiniz..

      Beğen

  1. merhaba efendim, bende cok kötü durumdayim…iki senelik evliyim kocam beni cok severdi simdi benden sogmus bosanmak istiyor. baska dua tavsiye edebilirmisiniz?evliligimi kurtarmak istiyorum. allah rizasi icin yardimci olun.

    Beğen

    • Nesrin hanım selamlar.. Öncelikle böyle durumlarda panik yapmayın.. herzamankinden daha soğuk kanlı olarak.. ve yine herzamankinden daha çok Allaha sığınıp ondan yuvanızı kurtarmasını dileyecek dua edeceksiniz.. Siz yıkılır pes ederseniz o yuvanın kurtulması dahada zorlaşır..

      Başka dua tavsiye edermisiniz demişsiniz.. sanırım daha önce başka dualar vs. okumuşsunuz.. dilerseniz neler okuduğunuzu veya yaptığınızı söyleyin kısaca.. bir bakalım.. bir eksik veya boşluk varmı. ilave edeceğimiz birşeyler varmı ona göre acizane tavsiye edelim.

      Allah eşinizin size olan sevgisini artırsın ve yuvanızı kurtarsın inşallah..

      Beğen

      • allah razi olsun. efendim ben bugüne kadar internette ne kadar dua bulduysam okudum. hatta annem hoca efendiden dualar aldi okudum. Hicbirsey ama degismedi hatta daha kötüye gitti.benimle konusmuyor dava acmis.
        simdi sadece ya cami ya vedud okuyorum sabah aksam ve elgaytü aleyke mehebbeten minni.

        zor ayakta duruyorum:( dünyam yikildi…beni okadar cok seven insan beni simdi düsman olarak görüyor.

        Beğen

        • — Nesrin hanım Ya Cami Ya Vedud esmalarını okumaya devam edin.. günde 1000 ad. Eşinizin resmine bakarak ve sizi yeniden sevip aşık olması için niyet ederek.. okumalarınızı yapacaksınız.. okurken asla negatif bir ruh halinde olmayacaksınız.. güzel şeyler düşünüp olumlu bir ruh halinde olmanız gerekiyor..

          esmaları okumaya başlamadan önce mutlaka niyetinizi edin.. okumalarınız bittikten sonra bu paylaşacağım linkte belirtilen şekilde duanızı edin..
          https://duakitabi.wordpress.com/2015/11/17/hz-ali-nin-tavsiyesi-olan-dua/
          ——————————–

          — suya 1 kere Nebe(Amme) suresini evdeki geçimsizliğin gitmesi niyetiyle okuyun ve üfleyin, (3) akşam yemeğine karıştırın. evdekiler yesin biiznillahi teala evdeki geçimsizlik biter yerine sevgi ve muhabbet gelir…

          ————————
          Niyetinizi ederek günde 100 adet. 5 gün.. Sabahları..

          Ya Kadim ,Ya Daim, Ya Kadim, Ya Daim, Ya Karrar , Ya Ehad, Ya Muhammed. Kul huvallahü ehad, lem yelid velem yuled ve lem yekün lehu küfuven ehad. Ve sallallahu ala seyyidina Muhammedin ve alihi ecmain.

          diye okuyorsunuz.. En kısa zamanda olumlu gelişmeler olacaktır Allahın izni ile..

          —————————————————

          Tüm bunların haricinde.. 1 bardak suya veya tatlı birşeyin üzerine 786 adet besmelei şerif okuyup eşinize yediriyor veya içiriyorsunuz.. okumaya başlamadan önce niyetinizi edin öyle okumaya başlayın.. okudunuz üflediniz tatlı birşeyin üzerine sonra verdiğim linkteki sureleri okuyup oradaki tarifteki gibi dua ediyorsunuz..

          ——–

          Bu yöntemide en az 1 defa yapıp duanızı ediniz.. Akşam ezanından 45 dk. önce kerahat vakti girdiğinde en başta 7 estağfurullah çekiyorsunuz.. 1 salavat getiriyorsunuz.. sonra 100 ad. Melik-i Muktedirsin Allahım Bana yardım et.. diye eşinizi düşünüp size olan sevgi ve muhabbetinin yeniden çoğalmasını isteyerek.. okumalarınızı yapın ve sonunda 1 salavat okuyun.. 3 defa ya erhamerrahimin diyip duanızı tüm kalbinizle yalvararak yapın.. sonunda salavatınızı okuyun yine 1 fatiha 3 ihlas okuyup hediye ettikten sonra duanızı bitirin..

          ———

          Yukarıda etkili olan bir kaç farklı dua şekli ve yöntemi yazmaya çalıştım.. bunları yapabildiğiniz kadar yapın.. emin olun kısa zaman içerisinde çok güzel gelişmeler olacaktır.. Birde küçük bir kaç nacizane tavsiye.. olumsuz cümleler kurmayın.. gerçek öyle dahi olsa dilinizden böyle sözler dökülmesin.. örn. eskiden seviyordu, şimdi düşman olarak görüyor, dünyam başıma yıkıldı vs.vs… unutmayın bu önemli en çok pozitif olmak zorunda olduğunuz dönemdesiniz.. ve ağzınızdan çıkan her olumsuz kelime ve cümle aranızdaki muhabbeti daha çok azaltacaktır… bunların yerine eşim beni çok seviyor ve hep sevecek, yeniden çok mutlu olacağız, vs. v.s gibi olumlamalar yapıp buna inanmak zorundasınız… Olumsuz düşünce ve cümleler yaptığınız duaların etkisini önemli ölçüde azaltır.. özellikle muhabbet ile ilgili olan dua ve tesbihlerde…

          ————–

          Beğen

Yorumlar kapalı.