Ekim 14 ve Kasım 12 Arasındaki Açık Günler -Kapalı Günler- Muharrem Ayına Ait Açık Günler

Arkadaşlar selamlar yeniden.

Hicri Muharrem ayına ait açık günler aşağıda belirtilmiştir. Hicri Muharrem ayı Miladi takvime göre 14 ekim de başlıyor 12 Kasım da bitiyor.

Her açık günlerin tarihlerini paylaşırken hatırlattığım gibi.. Yine hatırlatmak istiyorum. Gireceğimiz ay olan Muharrem ayı manevi olarak çok kıymetli ve faziletli bir aydır. Bu ay içerisinde yapılması gereken zikir ve ibadetlerin açık veya kapalı günlerle bir ilgisi yoktur. Kapalı gün diye sakın ibadetlerinizden taviz vermeyiniz. Tekrarlıyorum Açık günler  esmalar ile yapılan özel çalışmalarda ve okumalarda önemlidir. Kapalı günlerde normal ibadetler zikirler ve okumalar yapılabilir.

Rabbim hepimizin dualarını kabul etsin inşallah..

EKİM AYI AÇIK GÜNLERİ : 14 EKİM – 15 – 20 – 21 – 22 – 23 – 24 – 25 – 27 – 30 – 31 

KASIM AYI AÇIK GÜNLERİ : 1 KASIM – 2 – 3 – 4 – 8 – 9 – 10 – 12 

66 Comments

    • Mevlüde hanım çok teşekkür ederim güzel dualarınız için.. Sizden de Rabbim razı olsun inşallah.. Boşver birşey demeyelim biz yine başkalarına işimize bakalım..🙂 Rabbim herşeyi bilir ve görür.. Kısa vadede kar herzaman zararla sonuçlanır.. Hele hele Allahın tüm kulları için yarattığı ilmi ticarete dökenlerin zararı .. Allah ıslah etsin ..

      Beğen

  1. başka hiçbir yerde bulunmayan bir bilgi. herkes bu işi paraya dökmüş. anlamayanlar da standart bir tablo veriyor. allah sizden razı olsun kat kat size geri dönsün inşallah.

    Beğen

    • Kardeşim sağol güzel duaların için .. Sendende Rabbim razı olsun.. Diğer mesajında sorduğun ya cami ya vedud esmasınıda başlarken açık bir günde hayırlı bir saatte başla.. 1000 Adet oku önce. Sonra esmanın ebced değerinin kendisi ile çarpımı adeti ile oku. İstikrar önemli.. Bir gün fazla fazla okuyup diğer günler okumamaktansa.. Her gün yoğunlaşarak konsantre olarak 20 tane çekmek daha etkilidir. Atla butla yapma okumaları. Her gün az olsun istikrarlı olsun. Allah gönlündekini senin için hayırlı kılsın kardeşim.

      Beğen

  2. Allah razi olsun valla acik gunleri boyle bulmak cok guzel..yalnix bir kac sorum var anlayamadigim bu sekilde sorabilir miyim ya da bir mail adresi var mi sorularimizi yazip sorabilecegimiz tesekkurler hocam

    Beğen

    • Sizden de Allah razı olsun Öznur hanım. dilerseniz buradan sorun buradan cevaplamaya çalışayım ki aynı soruları olan arkadaşlarımızda istifade etsin. Birde estağfurullah bana hocam diye hitap etmezseniz sevinirim🙂 Yanlış anlamayın rahatsız olduğum için değil . Benim işim mesleğim farklı hocalık değil o yüzden.

      Beğen

      • Peki🙂 Sali gunleri de okuma yapilabilir mi? Bir de arabi aylarin don cardamba gunu ayni sekilde okuma yapilabilir mi esmalar olarak soruyorum bu soruyu.bilmedigim icin soruyorum..yine bugun aksam namazindan sora acik gun baslamis oluyor yanlis anlamadiysam okuma yapabilirim:) Ya Cami Ya Vedud esmasini kac kere okumaliyim? Hakkinizi helal edin vaktinizi aldim bilemeyince insan uzun uzun yazmak zorunda kaliyor..Dua ile..

        Beğen

        • Salı günü hiçbirşey yapılmaz okunmaz diye birşey yok. Ancak özellikle bu tür sevgi muhabbet için yapılan okumalar salı günü yapılmasa daha iyi olur. Çünkü diğer günlerin aksine bu günde nasıh saatler daha çoktur. Okuyacağınız esmaların nasıh olmayan saate denk gelme olasılığı azdır bu yüzden işin erbabı olmayan kişiler karışıklık yaşamasın diye pek okuma yapılması önerilmez.
          Son çarşamba mevzusuna gelince bu günde kısaca aynı salı günü gibi izah edilebilir.. Ki zaten açık günleri takip ediyor ve oraya göre okuma yapıyorsanız eğer. O tarihler arasında son çarşamba günü açık dahi olsa .. Genel olarak açık gün diye bilmeden yapılan olumlu çalışmalarda ters tepki alınmasın istenmeyen bir kazaya veya tersliğe sebebiyet olmasın diye açık günler arasından çıkarıyoruz son çarşamba gününü..

          Evet bu akşam ezanından sonra açık gün okuma yapabilirsiniz çarşamba gününe girmiş oluyoruz.

          Ya Cami Ya Vedud c.c. esmasının da daha önce buradada defalarca bahsedildi. bir çok yöntemi adedi var. Tavsiye edebileceğim şekli en başta düzenli , yoğunlaşarak yüksek konsantrasyon ile ilgili kişiyi düşünerek sevgisini muhabbetini üzerinize çektiğinizi düşünerek okumanız. Adet olarak jüpiter veya güneş saatlerinde 1000 adet. veya ya vedud esmasının ebced değeri olan 20 adetini kendisi ile çarparak etkisini güçlendirerek yani 400 adet olarak çekebilirsiniz.. Hergün bukadar çekmek zor olacak ise düzenli olarak bahsedilen saatlerde enaz 20 adet çekebilirsiniz.. Evet fazla adet çekmek etkiyi güçlendirir ancak.. Hissetmeden konsantre olmadan çekilen 1000 adetten ise sindire sindire iyice yoğunlaşarak çekilen 20 daha iyidir denilebilir.

          Tüm ibadetler ve dualarda olduğu gibi esma okumalarında da samimiyet, iyi niyet ve yoğunlaşmak hissetmek çok önemlidir.

          Beğen

  3. Başta bunca yardımı karşılıksız yaptığınız ve yardımcı oldugunuz için Rabbim ahirette yüzünüze gülsün inşallah.Bir mazur atım olacaktı benimde yardımcı olursanız sevinirim ben 1000 defa ya vedud ya cami çekiyorum hergün ve ayrıca yqzlılarınızda 3 günde aşık etme duasını gördüm sevgisinden şüphem yok ama yinede 3000 tanesi bu gece okumak istiyorum takip ettiğim kadarıyla bugün gece okusam olur mu? Çok zor bir anında buldum sizi Allah razı olsun sizden Hızır gibi yetiştiniz

    Beğen

    • Sahra hanım iki defa size cevap yazdım uzun uzun ve sonunda ya elim yanlışlıkla geri tuşuna bastı cevap silindi yada pc kastı gitti.. Kafanızı karıştırmak yada yanlış birşey söylemek istemem ama.. Bu aksilik tuhaf geldi biraz.. Siz istihare yaptınızmı okuma yaptığınız kişi için.. Sizin için hayırlımı değilmi diye emin oldunuzmu.. ?

      Tekrar kısaca yazacağım🙂 bu defada yayınlayamazsam bu yorumu bilemiyorum artık ..🙂

      Şey yazmıştım önceki cevabımda.. Öncelikle teşekkür ediyorum güzel dualarınız için ..
      Sonrada eğer uzun süredir günde 1000 adet okuyor bir sonuç alamadıysanız yöntem değiştirin derim.
      Yöntem derken yani adetlerini ve okuma saatlerinizde değişiklik yapın. 21 gün düzenli okuma yaptınız diyelim bir gelişme bir sonuç yok. hemen günde bin adet değil 400 adet çekmeye başlayın. Atıyorum güneş saatinde okuma yapıyorsanız bunu jüpiter veya ay saatinde çekmeye başlayın.

      Bazen esmaların çekilen adetlerinin sonucunda oluşan enerji karşı tarafa fazla yada az geliyor olabilir. Buda sağlıklı sonuçlar almanızı zorlaştırır.

      Esmaları güçlendirmenin veya farklı uygulama şekillerinden bir kaç tanesini size yazacağım . 21 gün deneyip sonuç alamazsanız diğerine geçersiniz. esma okumalarında aynı esmada inat ısrar etmek ve sabır çok önemlidir. Esmayı okurken eğer gerekli şartları yerine getiriyorsanız yani konsantrasyon, huzurlu bir kalple sakin sakin sevgi yayarak, negatif bir ruh halinde olmadan okumaya devam ederek yapıyorsanız ve 21 gün içerisinde az yada çok hiç bir sonuç alamadıysanız adetleri değiştirmeniz azaltmanız yada çoğaltmanız yani yaydığı enerjiyi değiştirmeniz gerekir.

      Bazı yöntemler :
      Her gün düzenli olarak ya vedud esmasını örneğin ebced değeri olan 20 adet. gün içerisindeki hem ay , hem jüpiter , hemde güneş saatinde okuyabilirsiniz.
      Her gün ebced değeri 20 olan esmayı kendi sayısı ile çarparak yani 400 adet belirtilen saatlerde okuyabilirsiniz.
      Her gün 1000 adet okuyabilirsiniz.
      Okuyacağınız esmanın ebced değeri ile kendi adınızın ebced değeri ve okuma yaptığınız kişinin isminin ebced değerlerini toplayıp okuma yapabilirsiniz.
      Veya esmanın, sizin , okuma yapılan kişinin isimlerine , sizin anne adınızın ebced değeri ile okuduğunuz kişinin annesinin adının ebced değerinide ekleyerek toplayarak bulunan adette okuma yapabilirsiniz..

      Yuyarıdaki yöntemlerden birisi Allahın izni ile Allahın sizin için daha hayırlısını bildiği ve sizin bilmediğiniz olumsuz bir sebep yok ise mutlaka işe yarar..

      ve bugün açık güne girdik okuma yapabilirsiniz.

      Beğen

      • Allah razı olsun sizden evet istihareye yattım emin olmak için 3 defa hatta birinde telefon üzerinde ismini gördüm rüyamda diğeri ise alyans takmışım çok mutluydum en sonda ise 83 rakamı vardı sabırla verdiğiniz cevap için çok teşekkür ederim Allah razı olsun Yaradan ım hep sizinle olsun.

        Beğen

  4. Kusuruma bakmayın tekrar soruyorum net soramamışım mavi renkli olarak belirttiğiniz günlerde açık günler dimi.
    ve ayrıca bizlerle paylaştığınız için Allah sizden Razı olsun hayattaki tüm yollarınız açık olsun. Hayırlı geceler

    Beğen

  5. Ekim ayının 15 ila 25 arasındaki tarihlerin rengi mavi diğer açık günler kırmızı renkli çıkmış, kusuruma bakmayın başka yerden de girdim yine aynısını görünce acaba o günler açık gün değil mi diye bu nedenle size sormak istedim, ama düzgün soramadım , sizi yorduysam Hakkı’nızı helal edin

    Beğen

    • Yok efendim estağfurullah ne yorulması ne yorması hiç önemi yok .. Ayrıca dualarınız içinde ayrıca teşekkür ederim. Ama demekki teknik bir durum var. Bende hepsi kırmızı görünüyor o yüzden anlaşmazlık oldu. Yok yok hepsi açık gün efendim onların.

      EKİM AYI AÇIK GÜNLERİ : 14 EKİM – 15 – 20 – 21 – 22 – 23 – 24 – 25 – 27 – 30 – 31

      KASIM AYI AÇIK GÜNLERİ : 1 KASIM – 2 – 3 – 4 – 8 – 9 – 10 – 12

      Yukarıdaki tarihlerin hepsi açık gün.🙂

      Allah dualarınızı kabul etsin efendim🙂

      Beğen

  6. bişey merak ediyorum kardeşim perşembe ve cuma günleri en hayırlı gün duaların en kabul olduğu gün olarak biliyoruz fakat açık güne rastlamayınca tuhafıma gidiyor nasıl açık gün olmaz diye sanki tesirli olmayacakmış gibi fazla bişey okuyasım gelmiyor ozaman bu konuda bilgileriniz nedir acaba teşekkür ediyorum şimdiden

    Beğen

    • Tuhaf bir durum yok. Bir çok konunun altında açıklamama rağmen birdaha kısaca izah edeyim.. Açık günler sizin düşündüğünüz gibi değil. Açık günler Vefk , muska veya adetli ve saatli çekilen esma okumalarında dikkat edilmesi gereken bir konudur. Kısaca Esmalar ile okuma yapmak çalışmalar yapmak kısaca havas ilmi ile ilgili bir konudur. Havas ilminde de bu günlere ve saatlere dikkat edilmesi gerekir. Herşeyin bir kanunu kuralı var. Bu işinde kuralı kısaca bu.. Sonra her defasında yine söylüyorum bu açık günler konusunu takıntı haline getirmeyin. Uzun süreli bir okuma yapacaksınız örneğin hergün okuduğunuz bir esmayı kapalı gün diye bırakmayın. Açık olan bir günde başlayın okumaya ilk sonra devam edin ve hergün okuyun. Sonra kapalı günlerde ibadet edilmez dua edilmez dua okunmaz dua edilmez kabul olmaz diye birşey yok.. Okuyun efendim yasin okuyun, salavatlarınızı okuyun, bir sürü dua var onları okuyun ellerinizi açıp duanızıda edin… Sadece esma okuyacaksanız o gün ve kapalı ise ve bu esmaya yeni başlıyorsanız yada arada bir okuyorsanız açık günleri bekleyiniz.. Tekrarlıyorum açık günler daha çok işi ve ilmi havas olan kişilerin daha çok dikkat ettiği bir konudur.

      Böyle bir konuda vesvese yapmayınız.. Dua etmek sadece esmaların okunmasından ibaret değildir. Esmalar ile dua etmek sadece dua etme şekillerinden birtanesidir. Bu yöntem ile dua etmek isteyen de bir çok kuralı olduğu gibi açık günlere riayet etmeside faydasınadır.

      Bir kez daha bir örnekle daha iyi anlamanıza yardımcı olayım.. Örneğin bir kuruma müracat edeceksiniz.. Atıyorum kredi çekeceksiniz.. Kredi çekebileceğiniz ve istediğiniz miktarı talep edebileceğiniz bir çok banka var .. ( Yani dua etmeniz için bir çok yöntem var, salavatlar, yasin , fetih suresi, veya bazı özel tavsiye edilmiş dualar veya esmaları okuyarak vs.) Şimdi siz esma okumaları ile müracat etmek istediniz.. Yani yukarıdaki banka örneğini ele alırsak ilgili bankayı seçtiniz.. Aldınız başvuru formunuzu gittiniz bankaya ve bankadaki kişi dediki bugün başvurunuzu alamıyoruz bizim belirli günlerimiz ve saatlerimiz var bu vakitlerde gelin başvurunuzu alalım çünkü ilgili memur o zaman bankada oluyor ve başvurunuzu alıyor… Sizde gidip belirttiği gün ve saatte orada oluyorsunuz ve başvuru formunuzu ilgili memura veriyorsunuz. O memur evraklarınızı alıp ilgili yerlere götürüyor ve neticesi ne ise artık size bildiriliyor. olumlu yada olumsuz.. gibi düşünün.. Ama diğer bankalar yani diğer dua etme şekillerindeki müracatlarınızda gün saat zaman kısıtlaması yok her an gitseniz başvurunuzu veriyorsunuz. Ok. Yani Esmalar ile dua edecekseniz Açık günlerde okuduğunuz esmanın gün ve saatinde o esmanın görevli meleği yeryüzünde oluyor ve müracatları topluyor gibi düşünün… ve böylece daha sağlıklı ve çabuk oluyor işlemleriniz.

      Eğer hala kafanızda soru işaretleri taşıyorsanız.. Benim yapabileceğim daha fazla birşey yok. Elimden geldiğince böyle karışık bir konuyu en sade şekilde dilimin döndüğünce anlatmaya çalıştım..
      Hem sonra bu konularda tereddüt yaşıyorsanız başkalarının sözleri ile değil kendiniz ilminizi artırarak okuyarak araştırarak tereddütlerinizi gidermeniz gerekir.. Havas ilmi ile ilgili piyasada bir çok kaynak ve düküman var.. muhyiddin el arabi , İmamı Gazali gibi havas alimlerinin kaynaklarını lütfen alıp okuyun inceleyin..

      Sorduğunuz sorulara onlarca kitap kaynak okuduktan sonra buradan yazarak bir kaç cümle ile cevap vermek gerçekten zor ve sıkıntılı oluyor..

      Beğen

      • Verdiğiniz bilgiler için gerçekten çok teşekkür ediyorum.ALLAH sizden binlerce kez Razı olsun kardeşim.O kadar güzel anlatmışsınızki artık içimde şek ve şüphe kalmadı aynen uygulayacağım İNŞAALLAH Kör şeytanın işimi var böyle yersiz evhamlarda insanlara sürekli vesvese veriyor ama ALLAHın izniyle sizin sebebinizle İNŞAALLAH yenicem tam teslimiyetle sığınıcam RABBİMe okumalarla def edeceğimi umuyorum ALLAHa emanet olun benim hizmet ehli iyi niyetli kardeşim.

        Beğen

  7. öncelikle siteniz için ve verdiğiniz çok değerli bilgiler ALLAH razı olsun diyorum…çok faydasını gördük görüyoruz.ayrıca ücretsiz açık günleri vermeniz çok güzel.biliyosunuz saatler değişti tüm dünyada kış saati uygulamasına girdi..ama türkiyede 8 kasım da değişecek..okuma saatini neye göre ayarlayalım.bilgilendirrseniz çok memnum olurum.ALLAH razı olsun

    Beğen

    • Emine hanımcım inanın kafanızın karışması çok normal. Şu ara herkes aynı dertten müzdarip.. Ben pek gezegen saatleri uygulamasından bakmıyorum saatlere. Sabah gün doğumu ile başlıyor 1. saat ona göre hesaplıyorum. o yüzden sıkıntı yaşamıyorum ama tabi bunu hesaplamak eğer konuya vakıf değilseniz sorun yaşatabilir. Örneğin bir takvimden yada imsakiyeden imsaktan sonraki güneş saatine bakın örneğin 6:50 diyelim güneş doğuşu Bu 1. Saat oluyor. ondan sonra saatlerin gezegen isimleri ile adlandırılan sıralamasına göre sayabilirsiniz. Örneğin pazartesi günü saat 7:30 1. saat ay saati – 2. saat 8:31 satürn böyle birer saat birer saat ekleyerek bulabilirsiniz.. Birde hangi uygulamadan faydalanıyorsunuz telefonunuzdaki uygulamadanmı yoksa pc den planet hours sitesindenmi.. İnceleyeyip bilgi vermeye çalışayım.

      Beğen

  8. Hayırlı akşamlar öncelikle teşekkür ederim bu kıymetli bilgileri paylaştığınız için.ben önceden Arabistan aylara göre takip ediyordum açık günleri.arabi aylarda gece günden önce geldiği için örneğin 30 Muharrem acık günse 29 Muharrem aksam ezanından sonra vakit girmiş oluyordu. Miladi takvime göre Nasıl ayarlayacağım. Yardımcı olursanız sevinirim

    Beğen

  9. Mesela izmirde güneş 6-26 da doğuyor. planet tablosuna bakıyorum. Birinci saat 7-30 da başlıyor bu saatten itibarenmi ikinci saati 8-30 olarak takip edicez çünki planet tablosu sizin dediğiniz saati tutmuyor gece saatide tutmuyor bu konu hakkındada rica etsem bilgi verirmisiniz kardeşim.RABBİM sizden binlerce kez Razı olsun.

    Beğen

  10. Merhabalar…benim kucuk bi sorum olucak….sali gunleri okuma dua zikir yapmayiniz deniliyor…sali gunu tam olarak ne zaman basliyor ne zaman bitiyor? Pztesi aksam ezanindan sonra mi sali gunune geciyor, yoksa pztesi gece 24:00 itibariylemi sali gunune geciyoruz? Tesekkurler

    Beğen

  11. meraba, ben planet hours sitesinden bakıyorum gezegen saatlerine bir sakıncası yoktur umarım. ayın acık günleri ve kapalı günlerinin bilgisine nerden ulasıyorsunuz kasım ayının acık günlerinide söylerseniz cok memnun olurum.sevgiler..

    Beğen

  12. ben planet hours sitesinden gezegen saatine bakıyorum sizce uygun mudur? bide bizim saatlerimiz geriye alınmadı ya dünya çapında alındı planet hours da gösterilen jupiter saati 3 ise biz bunu 4 demi baslamamız gerekicek onu nasıl ayarlıcaz. yardımcı olursanız çok sevinirim iyi günler

    Beğen

  13. Merhaba öncelikle verdiğiniz güzel bilgiler için teşekkür ederim. ya cami ya vedüd esmasına başlamak istiyorum 1000 adet başlamadan önce herhangi bir namaz yada başka bir şey yapacak mıyız yada sadece acık günlerde çeksek mi faydalıdır? tamamen sevgisini kazanmak için ne kadar devam etmeliyiz ve sadece Jüpiter saatinde çeksem olur mu çok soru sordum ama çok zor durumdayım yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler

    Beğen

    • Selamlar efendim önce niyetinizi ediniz.. Açık olan bir günde başlayınız esmanıza başlamadan önce.. Belirli bir namazı yoktur ancak 2 rekat Allah rızası için namaz kılıp öyle başlarsanız okumalarınıza daha etkili olacaktır. Açık günlerde tercih etmeniz faydanıza olacaktır. Bu konuda zaman vermek yanlış olur.. kişilere durumlara göre değişir bu.. jÜPİTER VE AY Saatlerinde çekebilirsiniz..

      Allah dualarınızı kabul etsin..

      Beğen

        • hayır her çektiğinizde namaz kılmanız gerekmiyor.. kılabiliyorsanız sadece daha iyi olur.. esma okumalarında belli ritüelleri yapmanız konsantrasyonunuzu ve yoğunluğunuzu artıracaktır.. Bundan dolayıda daha iyi sonuçlar almanıza neden olacaktır.. hayır iki saattede okumanıza gerek yok.. ikisinden birini tercih edersiniz ve okursunuz..

          Beğen

          • teşekkür ederim hocam Allah razı olsun.ben daha öncede çektim ya vedüd ya cami esmasını dönmesine hiç umudum olmayan nişanlanıcagım kişi için cekmiştim 7 ay olmuştu beni bırakalı yedi ay sonunda araştırma sonucu gördüm esmaları bi ay filan okudum dönmedi bıraktım esmaları okumayı iki hafta sonra beni aradı ve döndü gerçekten cok sasırmıstım su an 4 ay oldu yeniden basladgmzdan beri benden ayrılmadı ama ben gitmesinden korkuyorum cok seviyorum ve ciddi düşünen iki kişiyiz ikimizde aramızda mesafeler olmasına rağmen. eger hakkımda hayırlı olmasaydı rabbim onu bana tekrar döndürmezdi diye düşünüyorum ama su an o kadar kötü ki aramız tekrar gitmsinden korkuyorum bunun için tekrar okumaya baslıycam doğru esmayı okuyorum değil mi o yüzden anlattım hikayemi hakkınızı helal edin.

            Beğen

  14. Teşekkür ederiz bilgileriniz için.açık bir günün başlangıç ve bitiş Zaman’ı gece saat 12.00 den başlayıp gece 12.00 de mi bitiyor .cevap verirseniz sevinirim.
    Hayırlı huzurlu günler dilerim.

    Beğen

    • Rica ederim Hatice hanım..
      Hayır havas ve esma okumalarında geceler günlerden önce gelir.. Yani akşam ezanı ile gün başlar yarınki akşam ezanına kadar devam eder.. Örneğin… Cuma akşamı denildiği zaman aslında perşembe günü akşam ezanından sonraki vakittir.. veya cumartesi akşam ezanından sonra pazar gününe girmiş sayılırız..

      Beğen

Yorumlar kapalı.