Kasım ve Aralık Ayları Açık Günleri – Safer Ayı Açık Günleri

Arkadaşlar selamlar sevgiler..

2015 yılı 13 Kasım –  11 Aralık tarihleri arasındaki Açık günlerin tarihleri aşağıdaki gibidir.

Not :  Aralık ayının 9. günü ayın son çarşamba günü dür. Bildiğiniz gibi hicri ayın son çarşambasında herhangi hayırlı bir iş için okuma yapmıyoruz. Sefer ayında yani Aralık 9. gün açık olsada unutup okuma yapmayın bir sıkıntı yaşanmasın diye listede kırmızı renkle işaretledim bilginiz  olsun.

2015 YILI – KASIM – ARALIK TARİHLERİ – SAFER AYINA AİT AÇIK GÜNLER 

2015 Kasım:13-14-16-19-20-21-22-23-24-26-27-29-30

2015 Aralık:1-3-4-8-9-10-11  

Allah hepimizin dualarını kabul etsin .. Hepimizden razı olsun inşallah..

180 Comments

  1. Selamlar
    Benim birkaç sorum olacak. Her gün okuduğumuz esmaları açık olmayan günlerde bırakmalı mıyız?
    Ben salı günleri Mars ile başladığı için kapalı biliyorum ama siz 24 kasım salıyı açık olarak belirtmişsiniz. Ben yanılıyor muyum?
    Son olarak da bu günlerin gecelerinde de açıklık veya kapalılık söz konusu mu?
    Teşekkürler

    Beğen

    • Selamlar Ayşe hanım..
      Esma okumalarında genel olarak açık günlere dikkat etmek iyidir.. Ancak örneğin 16644 adetlik bir esma okumaya başladınız.. bu esmayı okumaya başlarken açık günde başlıyorsunuz sonrasında mühim değil açık gündede kapalı gündede devam edebilirsiniz.. Ancak kısa ve günlük okumalarınızda açık günlerde okuma yapmanız daha iyi olacaktır.

      Salı günlerinin mars saati ile başlaması nedeni ve farklı bir kaç sebepten dolayı salı günleri nasıh yani pek kullanmak istemiyorum bu kelimeyi ama şerli bir gündür. Hayırlı işler sevgi aşk için çekilen esmalar ters etki yapabilir.. Ancak salı günü hiç birşey yapılamaz yada esma okunamaz veya kapalı gündür diye birşey söz konusu değildir… Açık gün olarak belirtiliyorsa açık gündür.. 24 kasım salı günüde açık gündür yani yanılıyorsunuz bu konuda yanlış anlamışsınız.. Bu günlerin gecelerinde açık kapalı olarak değil nasıh veya said saatler olarak farklılıklar gösterir.. Bu konular ile profesyonel ilgilenmiyorsanız gece okumalarında çok dikkat etmenize gerek yoktur.. Gece okunan esmalar veya dualar genel olarak teshirlidir.

      Liked by 1 kişi

  2. İyi akşamlar ben 11 kasım çarşamba kapalı gün imiş ve ben bunu gözden kaçırdım. 😯 ve bir sürü şeylerden dolayı da esma çektim .kapalı günde ters teper mi…üzgünüm ne yapmalıyım.

    Beğen

    • İyi akşamlar.. Sorun yok kardeşim geri tepmez rahat olunuz.. Daha öncede bahsetmiştim.. Bazıları bu açık günleri ücretli sattığı için çok abartılı anlatıyor.. Oysaki bir çok şey siz neye inanıyorsanız onunla şekilleniyor.. unutup kapalı günde okuma yaptınız diye ters tepeceğini düşünürseniz emin olun teper.. Ama tam aksi umursamaz önünüze bakarsanız hiç birşey olmaz merak etmeyiniz..🙂

      Beğen

    • Çok teşekkür ederim.ben cevap vermesini diyerek ancak bugün okudum kendi yazımı. O da tesadüf yani.galiba ben yanlış yaptım. Evet 3 gün önce eşimle müthiş bir kavga yaşadık. Zaten aramızda 4 aydır bozuktu şimdi tamamen bozuldu.berbat bi durumdayım ne olur dualarıniza beni de ekleyin.yuzume bile bakmıyor. Ne yapacağımı şaşırdım. Bizim mutsuzlugumuzdan mutlu olan insanlar var….artık ne diyeceğimi de şaşırmış vaziyetteyim.

      Beğen

      • Elif hanım ümitsiz cümleler kurmayın.. Dert varsa derman da var bin şükür.. Evlilikte böyle dönemler inişler çıkışlar olur.. Siz sevgi ve muhabbet dualarını sevgi ile okuyun.. Üzerinizdeki negatif duyguları ve gerginliği nekadar atar ve öyle okuma yaparsanız okadar etkili olur inşallah.. Çünkü muhabbet için okunan esmalar ve duaların bir nevi yakıtı sizin yaydığınız pozitif enerjiden geçiyor.. Gergin ve ümitsiz şekilde okuduğnuuz 1000 adet Ya cami Ya Vedud esmasındansa .. Pozitif ve inanarak çektiğniiz 20 adet esma daha etkilidir bunu unutmayın.. Sözlerinizi sarfederken dahi eşim beni sevmiyor, suratıma bakmıyor mutsuzluğumuz var vs. gibi cümleler dahi kurmayın.. Her daim olumlu cümleler hayatınızın her alanında.. Sürekli bu cümleleri kullanın.. Eşim beni seviyor, bende onu seviyorum, biz asla ayrılamayız birbirimizden, ömür boyu mutlu mesut yaşayacağız… Unutmayın ağzınızdan ne çıkıyorsa onu yaşıyorsunuz…

        Beğen

  3. iyi geceler ben bugün hicri ayın son çarşambası olduğunu unutup sevdiğim kişinin kalbini kendime çekmek için YA RAFİ esmasını çektim ve oğlum için YA MUKADDİM esmasını çektim.
    Sonra hatırladım son çarşamba olduğunu. peki bir olumsuzluk yaşar mıyım?bu durumu düzeltmek için ne yapabilirim?

    Beğen

  4. Meliha hanım selamlar. Son çarşamba günü özellikle gönül işlerinde birşey çekilmesi evet sakıncalı.. Ama bu demek değildirki herşey arapsaçına dönecek.. Daha öncede çekiyorduysanız bu esmaları sıkıntı olmaz.. Birdahakine dikkat edersiniz.. Hatayı farketmişsiniz zaten. nasıl ettiğiniz duadan şüphe ederseniz olmuyorsa bunuda öyle düşünün ve kafanızda sadece bu esmaları sevap için okumuş gibi niyetinizi düzeltin ve dile getirin..

    Kafanızda eğer bunu büyütür olumsuzluk olacak derseniz.. evet olumsuzluklar olur.. Kafanızda asla büyütmeyin ve üstelemeyin.. küçük bir hata olmuş en kötü ihtimalle boşuna okumuşsunuz gibi düşünün..

    Bu son çarşamba olayı evet kısmen esma okumaları içinde geçerlidir ancak daha çok havas uygulamaları yani vefk, muska , veya bunun gibi özel ve detaylı işler de daha çok önem kazanır..

    Yani kısaca içinizi ferahlatın ve kafanızda büyütmeyin bu olayı.. Olumsuz birşey asla düşünmeyin üzerinize çekersiniz …

    Liked by 1 kişi

  5. Sevgili kardesim sevdigim insan yeni askere gitti onun tarafindan sevilmek ve ona kavusabilmek icin ya cami ya vedud cekiyorum senin vermis oldugun acik gunleri de kullaniyorum Allah senden razi olsun bu dunyada da oteki dunyada da ne muradin varsa versin guzel kardesim. Dedigin gibi bazi bloggerlar parayla satiyorlar acik gunleri cok uzuluyodum bu duruma ogrenci oldugum icin ama Allah seni cikardi karsima cok tesekkur ederim hakkini helal et bizlere

    Beğen

  6. Mrb benim bi sorum olucak bu açık gün kapalı gün durumunu anlamıyorum yani kapalı günlerde sure okursak ters mi tepiyor anlamıyorum birde benim ismime denk gelen esmayı çekiyorum perşembe gününe denk geliyor yani o gün açık değilse zikretmeyeyim mi? Şimdiden tesekkürler. Ayrıca güzel paylaşımlarınız için tesekkürler

    Beğen

    • Merhaba Hakan kardeşim.. Sormuş olduğun bu açık kapalı günler konusunu blogun konu ile ilgili bölümlerinde ve ilgili ziyaretçi yorumlarında uzun uzun izah ettim incelerseniz blogu zannediyorumki sorularınıza cevap bulabileceksiniz.. Sandığınız gibi bir durum değil açık günler.. Okunan sureler veya edilen duaların hepsi ile ilgili değil.. Sadece havas ilmi yani esmalar ve bazı özel çalışmalar ile yapılan işlerde dikkat edilmesi gereken hususlardan bir tanesidir.. Ayrıca isminize denk gelen esmayı düzenli okuyorsanız zaten açık kapalı gün farketmeksizin okuma yapabilirsiniz.. Bu açık günler konusu malesef bir kaç kişi tarafından rant kapısı haline getirildiği için gereğinden fazla abartılmış ve insanlar tedirgin edilmiştir.. Nasıl namaz kılarken tadili erkana uymak iyidir ve gereklidir veya bazı kaydelere dikkat ederiz bu konuyuda öyle düşünün.. Esmalar ile dua edeceksek ve esmaların gücünden Allahın izni ile istifade etmek istiyorsak nasıl adetlerine günlerine saatlerine dikkat ediyorsak buda dikkat edilmesinde fayda olan daha sağlıklı ve süratli cevap almamızı sağlayan faktörlerden sadece bir tanesidir..

      Dua kabul olmaz diye birşey yok.. Samimiyetle edilen her duaya Rabbim mutlaka cevap verir.. bizim için hayırlı ise istediğimizi verir değilse ya daha iyisini verir yada bizim için en uygun zamanı bizden daha iyi bilen rabbim dilediği saatte verir… Dualarınız kabul olsun inşallah..

      Beğen

  7. İnternette tesadüfen buldum burayı. İyiki bulmuşum. Açık günleri ücret karşılığında alıyordum. Ve sorularıma bu kadar detaylı bir cevap alamıyordum. Çok teşekkür ederim..

    Ben düşmanlarımın ve bana zarar vermek isteyenlerin şerrinden korumak için YA AZİZ esmasını çekmek istiyorum. Ama bu esmanın gezegen saati mars ve gün olarak salı.
    Bildiğim kadarıyla salı günleri mars gezegeniyle başladığı için ve mars gezegeninin ters etki yapmasından dolayı YA AZİZ esmasını ters etki yapar diye çekmeye korkuyorum.
    Ve size sorumak istiyorum. Doğru mu yapıyorum? Bu esma gibi gezegeni mars olan bir kaç esma var. Tedirgin olmadan bu esmaları mars saatinde çekebilir miyiz?

    Beğen

    • Intikam , kahhariye veya bu gibi dualar edilecekse sali gunu cok idealdir.. Mars gunudur ve bu tur isler ozellikle sali gunu tercih edilir. Sali gunu ask muhabbet rizik gibi konularda ters etki yapar bundan dolayi tercih edilmez. Siz okuyabilirsiniz efendim. Ama mutlaka objektif dusunup %100 hakliysaniz yapiniz. Gezegen saatleri okuma cetveli baslikli yazimi okursaniz orada sali gunune ait esmalari bulabilirsiniz..

      Beğen

  8. İyi akşamlar kardeşim Allah ebeden razı olsun .8aydır Esma’larla okuma yapıyorum ve hayatımda çok şey değişti .Açık günleri biliyordum fakat hangi günler olduğunu bilmiyordum bu sitede gördüm çok Mutlu oldum .Rabbbim sizi darda koymasın

    Beğen

  9. iyi aksamlar ya rafi esması yazmış bir hanımefendi yukarıda sevgi için ne kadar çekiyoruz ya rafi esmasını ve ya cami ya vedüd dışında sevgi muhabbet ıcın çekilen bi esma var mıdır tesekkürler

    Beğen

  10. Selamün aleyküm. e posta adresinizi bulamadığım için buradan yardım istemek zorunda kaldım. rahatsızlık vermiyor isem erkek kardeşim için (rızık,kısmet) esma çalışmaları ya da dua okumaları konusunda yardımcı olur musunuz? Son yıllarda çok fazla mücadele ettiği halde hiçbir işi rast gitmiyor ve yaşı geçtiği halde evlenemiyor. Kendi kendine çok fazla manevi baskı yapıyor. Eş dost kardeşimin bu durumunu anlamaktan öte ona çok fazla eleştiride bulunuyor ve durumunu alay konusu ediyor. Ben de bu durumda çaresizlik hissettiğim için sizden yardım bekliyorum. Şimdiden ilginiz için teşekkür ederim. Allah razı olsun.

    Beğen

    • Nur hanım selamlar.. Önce şunu belirteyim.. Siz yorum yazıyorsunuzya ben bu yorumları müsait olduğum zaman okuyor onaylıyor ve cevaplıyorum.. Siz yazar yazmaz sayfada yayınlanmıyor..🙂 Bundan dolayı yorumunuzu hemen sayfada görmeyince defalarca aynı yorumu yazıp göndermeyiniz..🙂 1 defa yazmanız yeterli ben müsait olduğum zaman okuyup onaylar ve cevaplarım inşallah ..

      Fekacin mehmetin duası çok tartışmalı bir konu.. Bir çok farklı yorumu var.. Benim şahsen istifade ettiğim bir yöntem veya dua tertibi değil. Ama istifade edenlerden biliyorum bunun çok güçlü ve işe yaradığını söyleyende var.. hiç bir işe yaramadığınıda söyleyen var.. bunun bir davet olduğu ve cinler tarafından sıkıntı verildiğini iddia edenlerde var.. O yüzden bu konuda herhangi bir yönlendirme yapmak istemiyorum.. Çünkü bizzat deneyip negatif veya pozitif bir değerlendirme yapmadım.

      Beğen

  11. Sevgili Dua Kitabı,

    sitenizi beğendim ve takip ediyorum.Seviyeli paylaşımlarınız var. Doğru yere mi yazıyorum bilmiyorum lakin duaya çok ihtiyacım var.. Çok müşkül durumdayım.. Ne okumam gerektiğini bilmiyorum..

    Beğen

  12. Ben teşekkür ederim efendim..Kalpleri yumuşatmak ve nefretin sevgiye dönüşmesi için bir dua biliyor musunuz? Nefreti hisseden ben değilim, karşı taraf. Bu durum beni çok etkiledi. Depresif bir ruh halindeyim.

    Beğen

    • Ya Afüvv – 156. Güneş – Pazar
      Rızık bolluğu, kalp huzuru, affedilmek için

      Ya Ğaniyy–1060. Güneş – Pazar
      Zenginlik; bol rızık, sevilmek ve migren ve burun rahatsızlıkları için

      Ya Vedûd – 20. Ay-Pazartesi
      İnsanların sevgisini kazanmak için

      Ya Melik–90. Utarit – Çarşamba.
      Maddi-manevi güçlü olmak, insanlara sözlerini anlatıp dinletebilmek için…

      Ya Muksit – 209. Müşteri-Perşembe
      Eşlerin arasını düzeltmek ve adaletli olmak için.

      Ya Câmi’ – 114. Müşteri-Perşembe
      Küsleri barıştırmak ve hayırların toplanması için

      Yukarıdaki esmaları inceleyin.. Sizin için en uygun olanı seçin.. Açık olan bir günde başlayın ve saatlerine, adetlerine dikkat ederek okuyunuz.. Ayrıca sevgi muhabbet duaları ile ilgili sayfamızı ve blogun içerisindeki yazıları inceleyerek orada bu tür muhabbet ile ilgili dualardan sizin için en uygun olanları deneyiniz..

      Tüm bunların haricinde depresif bir ruh halinden çıkmadığınız sürece karşı tarafı pozitif yönde etkilemeniz zor olacaktır.. Karşılıklı görüşmesenizde uzak iki yerde bile olsanız o kişi ile ilgili depresif halleriniz yani negatif ruh haliniz o kişiye sirayet edecek ve size olumsuzluk olarak geri dönecektir.. Bu yüzden önce psikolojinizi , düşüncelerinizi ve duygularınızı olumlu yönde değiştirmeye çalışın.. Sonra okumalara başlayın derim..🙂

      Birde gerçekten bunu hissederek ve inanarak Allahım hakkımdan hayırlısını ver diyin.. Allahın hakkınızdan hakikaten en hayırlısı neyse onu vereceğine inanın ve zamana bırakın..

      Liked by 1 kişi

  13. Merhabalar bundan.tam bir yil.once esim ani kalp krizi sonucu vefat etti.8 yasindaki kizimla tek basima.kaldim.is sorumlululugu.ev borclar alacaklilar.bir basima mucadele ettim.rizkima göz diken dusmanlar rakipler borcunu odemeyenler rabbim kimsenin basina.vermesin.simdide mal mulk icin ailesiyle mucadele ediyorum .herkesten.herseyden tiksinir hale geldim.riskimin daim olmasi.dusmanlarima galip gelmek icin onereceginiz dua varmi.yardimlarinizi bekliyorum.saygilarimla

    Beğen

    • Melek hanım öncelikle Rabbim eşinize rahmet etsin.. Size ve kızınıza da güç kuvvet ve hayırlı rızıklar versin inşallah.. Selamete çıkarsın huzur afiyet versin İnşallah…
      Kardeşim siteyi incele rızık , bolluk bereket ile ilgili sayfaları yazıları incele buralarda gerçekten kıymetli dualar var.. Ancak yapabilirsen hergün .. Enazından 1 adet Vakia suresini okumayı kendine adet haline getir.. Yapabiliyorsan da 1 fetih suresi 3 vakia suresi.. Bu sana Rabbimin izni ile maddi manevi zenginliklerin ve huzurlu bir hayatın kapılarını ardına kadar açacaktır… Kendini zorla ve okumayı ihmal etme ve gelişmeleri kendi gözlerinle gör inşallah.. Banada dua edersin🙂

      Rabbim işlerini rast getirsin, düşmanlarına ve hakkını yemek isteyenleri ıslah edip pişman edip kalplerini düzeltsin. Hayırlı helal rızıkları ile bol bol gani ganii rızıklandırsın inşallah..

      Beğen

  14. İyi aksamlar hocam kocam bır baska kadınla kocam beni aldatıyor…onu eve döndürmek için acaba ne okuyabilirim… Cevaplarsanız size minnettar kalacağım allah razı olsun …hakkınızı helal edin simdiden

    Beğen

    • Sizden Allah razı olsun.. Allah eşinizi yuvasına bağlasın ve muhabbetinizi artırsın.. Ancak sorunun tam olarak ne olduğunu bilemediğim için bir yorum yapmak yanlış olur..

      Kısaca şu vereceğim linke tıklayıp Nebe suresi ile yapılan uygulamayı deneyin.. https://duakitabi.wordpress.com/2015/05/22/eger-evinizde-siddetli-gecimsizlik-varsa-ve-sik-sik-kavgalartartismalar-oluyorsa-cozum/

      Daha sonrada Eşiniz ile muhabbetinizi artırmak için …
      Niyetinizi ederek günde 100 adet. 5 gün.. Sabahları..
      Ya Kadim ,Ya Daim, Ya Kadim, Ya Daim, Ya Karrar , Ya Ehad, Ya Muhammed. Kul huvallahü ehad, lem yelid velem yuled ve lem yekün lehu küfuven ehad. Ve sallallahu ala seyyidina Muhammedin ve alihi ecmain. diye okuyorsunuz..

      Bunların haricinde eşinizi düşünerek niyetinizi edin ve bu duayı gün içerisinde okuyun okuyabildiğiniz kadar .. “Kâle innemâ ye’tîkum bihillâhu in şâe ve mâ entum bi mu’cizîn… Bu eşinizin geri gelmesi tekrar muhabbet duyması için etkilidir..

      Bunların üzerine okuyabiliyorsanız açık günde başlamak kaydı ile günde Ya Cami Ya Vedud esmalarını 400 yada 1000 adet okursanız.. Bir hayli etkili olacaktır.

      En kısa zamanda olumlu gelişmeler olacaktır Allahın izni ile.. Tüm bunları inanarak zerre şüphe etmeden eşinize nefret veya öfke beslemeden küfrede ede değil ona olan sevginizi ve olumlu pozitif düşünceler ile çekin.. böyle çekemeyecek öfkenizi yenemeyecekseniz hiç vakit kaybetmeyin.. Birde okumaları yaparken fotoğrafına bakarak veya bir eşyasını elinizde yanınızda tutarak okuduklarınızı bu eşyalarına üfleyerek yapabilirsiniz..

      Tekrarlıyorum.. Okumaya başlamadan önce öfkenizden kurtulun.. Kendinizi sakinleştirip pozitif bir ruh haline geldikten uzuvlarınız sakinleşip dingin bir ruh haline geldikten sonra yapın.. Bu esmaların amacı karşı tarafa bir nevi potizif enerjinizi göndermek sizi hatırlatmak için yapılır.. siz öfkeli ve asabi bir ruh hali ile çekerseniz karşı tarafa yine kendinizi hatırlatırsınız sizi hatırlar ama negatif olarak hatırlar ve uzaklaşır gibi düşünün..

      Beğen

      • Merhabalar bir şey soracaktım bu verdiğiniz dua tertibleri ile ilgili içlerinden bazılarında cin kelimesi mi geçiyor acaba okursak bizle mi uğraşırlar? benim sevdiğimle aramda mesafe var yanıma gelmesi için neler okuyabilirim hayırlı olup olmadığını bile anlamadım uzak olduğu için ama inanıyorum ki allah bir seyi çok içten istersek duaları kabul eyler hayırsızı bile hayırlı eyler bence

        Beğen

        • Melis hanım merhaba.. Hangi duayı kastediyorsanız bilmiyorum.. Cin kelimesi geçiyordur ama bu onları yadetmek için geçmiyordur muhtemelen korunmak ve şerlerinden muhafaza olmak için bir duadır.. Örneğin Nas suresinin sonundaki minel cin neti vennas.. evham yapmayın..

          Bloğu inceleyiniz bir çok yerinde işinizi görebilecek sevgi muhabbet duaları var..

          Beğen

  15. Bir sitede gördüğüm açık günler kapalı günler nedir, öğrenmek için neden para ödemek gerekiyor sorularımdan sonra tevafuken kendimi burada buldum.
    Öncelikle Rabbim ilminizi ziyade etsin. Sizin gibi iyi niyetli ve ilminin zekatını veren alimlerden Allah razı olsun ve ümmeti Muhammed’di de sizlerden mahrum etmesin.Sizden ricam şu ; evimizde bazı büyüler bulduk ve kendimizde de buna işaret eden haller sezinledik. Büyü bozmak için uygun günler ve saatler hangileridir ? Hangi gün ve saatte yapacağımız ayet okumaları ve esmalar daha etkili olur ?

    Beğen

    • Selamlar efendim .. Çok teşekkürler güzel dualarınız için.. Rabbim sizden de razı olsun inşallah..
      Bulduğunuz büyülere hiç itibar etmeden ( yani psikolojik olarak etkilenmeden ) derhal kendinizi ayetel kürsü , nas felak sureleri ile okuyup sirkeli suya bastırın üzerindeki yazıları şekilleri bozun.. suyunuda evin dışında dip köşede bir toprağa dökün gitsin.. yakınlarda deniz varsa denizede dökebilirsiniz..

      Blogta paylaştığım sihir iptali için ve bu gibi durumlarda yapılacak uygulamaları yazdığım yazılarımı iyice okuyun ve uygulayın..

      Şunu unutmayın… büyü , sihir vs. sizin korkularınız , endişeleriniz ve evhamlarınız ile güçlenir .. itibar etmezseniz müthiş bir güven ve samimiyet ile Rabbimin çare olarak gönderdiği ayetleri okuyarak Allaha sığınırsanız inanın en güçlüsünü dahi yapmış olsunlar biter gider.. Yeterki kafanızda büyütmeyin ve onlardan çooook ama çoook daha güçlü olan Allahın ayetlerine güvenin..🙂

      Bu arada yorumunuzu tesadüfen gördüm alakasız bir şekilde istenmeyen yorumların olduğu bir nevi çöp kutusuna gönderilmiş🙂 Bu demektirki sizden ve yapacaklarınızdan korkuyorlar… bu gibi durumlarda bu tür müdahaleler dahi yapabiliyorlar .. Şifayı Allahın ayetlerinde aramayın doğru olanı yapmayın diye.. Hatta çoğu kişiyle eğlenmek için okumaktan alıkoymaya çalışır.. parayla pulla iş yapan cinci hocalara üfürükcülere yönlendirirler.. Çünkü bilirler bu üfürükcülerin bir faydası olmadığı gibi.. sizi daha çok korkutup vesvese sahibi yapacak. buda onların işine gelecek .. pes etmeyin doğru yerde ve doğru yoldasınız..

      Bu vereceğim linklere tıklayın ilgili sayfaları inceleyin.. Bir durum olursada duakitabim@gmail.com mail adresime mail atabilirsiniz..
      https://duakitabi.wordpress.com/2015/05/29/ibtal-i-sihir-icin-sihir-iptali-icin-kenzu-l-havass-kitabindan/

      https://duakitabi.wordpress.com/2015/06/07/46-sihir-ve-buyu-nasil-anlasilir/

      https://duakitabi.wordpress.com/2015/08/26/ruhi-sikintilar-ve-careleri/

      Beğen

  16. Mrblar öncelikle açık günleri bizimle paylaştığınız için çok teşekkür ederim Allah sizden razı olsun.Bu konu hakkında size bir sorum olacaktı cevaplarsanız beni çok mutlu etmiş olursunuz.Bugün ayın 14 ve siz bu günü açık olarak belirtmışsiniz peki gece 00:00 kadarmı yoksa akşam ezanına kadarmı açık gündür?Sabah ezanından akşam ezanına kadar açık gün olup akşam ezanından sonra kapalı gün olma ihtimali varmıdır? eğer varsa lütfen açık olan aşkamlarıda bizimle paylaşırmısınız.Peşinden teşekkür eder saygılarımı sunarım.

    Beğen

    • Tuana hanım selamlar.. Güzel ve kıymetli dualarınız için teşekkürler.. Rabbim sizden de razı olsun inşallah..
      Efendim açık günler hicri takvim esaslarına göre uygulandığı için.. Örnek verdiğiniz 14. gün açık görünüyor ise .. Bu bizim şuanda bulunduğumuz cumartesi gününün akşam ezanından sonra başlar.. pazar günü akşam ezanına kadar devam eder.. 15. gün kapalı ise eğer pazar akşam ezanından sonra kapalı güne girmiş olursunuz.. Yani sabah ezanı ile ilginiz yok.. günler miladi takvimde nasıl gece 24 den sonra değişiyor ise hicri takvimde de akşam ezanından sonra değişiyor bir sonraki güne giriyor.. Umarım anlatabilmişimdir..

      Beğen

          • Merhabalar şimdi benim Kafam karisti. İlk yorumunuzdan şunu anlamışım. Pazartesi Ayın 16 si açık gün. Açık günün başlangıcı pazartesi akşam ezanindan başlayıp salı günü akşam ezanina kadar açık gün olarak anladım.pazartesi gündüz açık gün değil. Ben yanlis mi anlamışım simdi☺teşekkür ederim.

            Beğen

            • Merhaba Emine hanım.. İlk yorum hangisini kastediyorsunuz bilmiyorum.. 16. gün pazartesi ve açık görünüyorsa listede… yapacağınız şu … pazar günü akşam ezanında pazartesi günü giriyor. yani 16 sı sayılıyorrr ok. ertesi gün yani pazartesi gününün akşam ezanında da bitiyor.. çünküü pazartesi günü akşam ezanından sonra salı gününe girmiş oluyorsunuz…

              Umarım anlatabilmişimdir…

              16.gün pazartesi açık gün görünüyor diyelim..
              aslında bu pazartesi 15. gün pazar günü akşam ezanından sonra başlıyor.. ve 16. akşam ezanına kadar devam ediyor açık gün sayılıyor …

              Beğen

                  • Selamlar Öncelikle vakit ayırıp samimiyetle sorduğumuz soruları cevaplandırdığınız için size sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Önümüzdeki üç gün kapalı gözüküyor benim her gün okuduğum dualarım var birde sevgi için okuduğum savatı mecule var şimdi ben sevgi için her gün okuduğum salavatı meculeyı kapalı gündede okuyabilirmiyim çünkü kitapta 51 gün okuyunuz yazıyor.Kapalı günde okursam terst bir etki yaratabilirmi?Birde günlerin gezegenleri için de bir sorum olcaktı diyelim pazartesi ay günü cuma venüs perşembe jüpiter vs tüm gün içinmi aynı saat geçerlidir yoksa akşam ezanından sonar değişirmi yanı diyelim perşembe günü jüpiter günü bu aksam ezanınakadar jüpiter olur aksam ezanından sonar ay gecesimidir .Şimdiden çok çok teşekkür ederim.Allahın selamı ve bereketi hep üzerinizde olsun

                    Beğen

                    • Tuana hanım selamlar.. Okuma günü verilen tertiplerde … bahsettiğniiz 51 günlük okuma süresi olan uygulamalarda. ve açık bir günde başladığınız ve ara vermeden her gün okuduğunuz esma okumalarında .. kapalı gün de olsa okumanıza devam edebilirsiniz… açık günlerden birinde hayırlı bir saatte başlamanız yeterlidir…

                      Açık günlere nasıl dikkat edilir misal hergün aynı esmayı çekmiyorsunuz… bugün başka esma çekiceksiniz, yarın başka, yada haftada bir kaç gün çekeceksiniz esmaları bu tür durumlarda her defasında yeniden başlıyormuş gibi düşünüp açık günleri tercih edersiniz… Ama siz hergün okuyacaksanız eğer her güne dikkat etmenize gerek yoktur…

                      Diğer sorunuz ise… Misal Perşembe günü jüpiter günü diyoruzya.. bu tüm günün jüpiter saati olduğu anlamına GELMİYOR .. Bu jüpiter saatinin kendi evinde olduğunu ve en güçlü olduğu gün anlamına gelir… Diğer günlerdeki gibi jüpiter saati gün içerisinde kendi saatinde zikirleri yapılır.. Yani tüm gün jüpiter saatinde okunması gereken esmaları okuyabilirsiniz diyemeyiz..

                      Güzel dualarınız için teşekkür ederim.. Rabbim razı olsun sizden..

                      Beğen

                    • Merhabalar aklıma birşey takıldı mars gününde sevgi için dua ve esmalar okunurmu birde cuma akşam ezanından sonra cumartesi gecesi yine mars gecesi olduğu için sevgi ve aşk için dua veya esmalar okuyabilirmiyiz ters bir etki yaratırmı?Şimdiden çok teşekkür ederim.Saygılar

                      Beğen

                    • Mars gününde veya cuma gecesi hiç çekilmez diye birşey yok.. Sadece salı günü gündüz mars saati ile başladığı ve genel olarak mars saatinin etkisinde olan bir gün olduğu için pek tercih edilmez.. ama içlerinde bazı saatler vardır muhabbet ve sevgi içinde okuma yapılabilir..

                      mail atın bana size gün ve gecelerin içindeki okuma yapılıp yapılmayan hayır ve şerli saatleri göndereyim..

                      Beğen

      • Selamlar öncelikle kıymetli vaktinizi ayırıp cevap yazdığınız için çok çok teşekkürler..Allah ne muradınız varsa versin.Bugün 16 kasım 2015 ve açık gün diye geçiyor.Dün 15 Kasım kapalı gün olduğu için ve şu an saat 13.08 olduğu için hala kapalı .Bu gün akşam ezanından sonra yarın 17 kasım akşam ezanına kadar açık gün oluyor doğru mu anlamışım?Eğer bir yalnışım varsa lütfen düzeltin.Sevgiler

        Beğen

      • Selamlar efendim bugün ayın son çarşambası okuduğum yorumlardan dua etmemek lazzım diye anladım peki bugün 9 kasım akşam ezanından sonra açık gece olduğu için okuma yapabilirmiyiz esmalarımızı çekebilirmiyiz?
        ya camii ya vedud esmaları hakkındada bir sorum olacaktı.Bu iki esmayı açık günde başlıyoruz sonrası kapalı olsada okuma yapabilirmiyiz yoksa her seferinde açık gün olmasınamı özen göstermemiz gerekiyor. Şimdiden çok teşekkürlerimi sunuyorum.Allah’a emanet olun.

        Beğen

        • Selamlar efendim..
          Küçük bir düzeltme… genel olarak dua etmemek lazım demek yanlış olur ve yanlış anlaşılır… Dua etmeyeceğiz diye birşey yok.. Kapalı günler dahil özellikle son çarşamba günleri herzamankinden daha çok dua edeceğiz.. kazalara, belalara, hastalıklara ve üzerimize gelebilecek şer her ne varsa onların defi için.. sadece esma okumalarına ara vericez.. ok.. şimdi genel olarak dua etmemek lazım dersek konuları bilmeyen yada direk bu cümleden yola çıkan kişiler yanlış anlayabilir… Özellikle muhabbet aşk vs. gibi konularda yapıcak olan esma okumalarını yapmamak lazım diyerek düzeltelim..

          Evet bu iki esmayı açık günde başlıyorsunuz… başlangıç noktasında açık bir günde başlamanız gerekiyor.. Daha sonraki günlerde hiç ara vermiyor hergün ara vermeden okuyorsanız.. açık gün kapalı gün diye takip etmeniz gerekmiyor… Ama ara veriyorsanız.. arada bir aklınıza geldikçe çekiyorsanız kapalı günlerde okumayın..

          Sizde Allah a emanet olunuz..

          Beğen

  17. Allah razı olsun öncelikle cevap verdiğinz için bi sorum olacak…sabahlari 5gun 100 tane okuyun demissiniz sabah erken satte kalkamiyorum bunu gunun baska bi saatinde yapsam mesala yatsi dan sonra yada acik gunlerde jupiter saatinde okuyabilirmim.

    Beğen

    • Genelde her tertipte en etkili saati verilir.. Diğer saatlerde dua olmaz denemez.. Siz en sağlıklı ve en güçlü konsantrasyonunuzun olacağı saatte yapabilirsiniz.. sabah uyandığınız zamanda yapabilir , Yada geceleri teheccüd vaktinde yapabilirsiniz.. Bu tertip için Açık günlerden birinde başlayabilir diğer günlerinde kapalıda olsa okumanızı yapabilirsiniz.. Saati de size kalmış.. hangi saatte daha konsantre olacaksanız daha çok içinize sinecekse o saatte okuyunuz.. En önemli şey inanarak ve hissederek samimi bir şekilde dua etmek.. jüpiter saatinde dua edicem diye alel acele panik halde zamana sıkıştırma gayreti ile yapacağınıza geniş geniş huzurla dilediğiniz saatte duanızı ediniz.. Bu tertip için şart değil.. saat veya gün.. Sadece Açık bir günde başlayınızz.

      Beğen

  18. Esim aslinda eve donmek istiyo kadin bugune kadar beni oyaladin simdi ben gitmiyorum diye inat ediyo ….esim cok pisman oldugunu eve donmek istedigini kadinin tehdit. Ettigini soyluyo….acaba bu kadin icin kendiliginden defolup gitmesi icinde birsey varmi okuyabilecegim simdiden degerli vaktinizi aldigim icin allah razi olsun beni bugun cevaplarinizla o kadar aydinlattiniz ve cok mutlu ettiniz hakkinizi helal ediniz saygilar

    Beğen

    • Ayşe hanım sizin durum biraz karışıkmış.. Ailevi konularınıza çok fazla girmek veya yorum yapmak istemiyorum..( Lütfen bu yazdıklarımı yanlış anlamayın ) şimdi diyelim bu bahsettiğiniz kadın buradan bana yazdı ve olayı kendince anlattı .. örneğin dediki ya sevdiğim bir adam var bana bir çok şey vaadetti evlenecektik beni oyaladı oyaladı şimdide terketti.. hem yıllarım gitti hem yıprandım .. Şimdi Ben alim evliya değilim işin iç yüzünü bilemem ve bu kişiye önerilerde bulunurum.. buda yapar ama adaleti ve işin gerçeğini bilen Rabbim ve esmaların görevlileri bu kişiye sizce yardım edermi.. ? Veya ederse siz mağdur olurmusunuz.. olursunuz.. Şimdi eğer bu günah ise o kadın kadar eşinizinde günahı ve hatası.. Eğer eşiniz bu yaptığı hatayı anlamış geri dönmüş pişman olmuş ve gerçekten kurtulmak istiyorsa o kişiden ki herkes hata yapabilir.. Bazı hataların gerçekten ödenmesi gereken bedelleri olur.. Vazgeçtim demeyle konu kapanmıyor malesef ilahi düzende.. Bu durumda kadına kahredici esma çekseniz misal kocanızda bu günahın ortağı olduğu için o kadın kadar eşinizde etkilenir.. iki ucu ayrı pislik bu konuların maesef.. O kadının da her nekadar sizin pencerenizden ve etik olarak yaptığı yanlış olsada eşiniz ile yaptı bu yanlışı.. ve maalesef onunda eşinize ah etme hakkı var.. ( Yanlış anlamayın sakın bunları objektif düşünün.. eşiniz belkide ilk başlarda klasik erkek yalanları söyledi evde mutsusuzum zaten ayrılıcam vs. vs. gibi şeyler söyleyerek o kişinin beynini çaldı bilemiyoruz.. konuyu tam bilmediğim içinde yanlış yorum yapmak sizi incitici birşey söylemek istemiyorum.. ama bu tür durumlarda cevap verirken her yöndem ve kapsamlı düşünmek lazımdır..

      Kısaca ve özetle siz görevinizi yapmış dua ederek ve sabırla bekleyerek eşinizin pişman olması ve geri gelmesini Allahın izni ile başarmışsınız.. Bundan sonraki eşinize kalmış.. Zamana bırakın ve herkes için hayırlısı ne ise onun için dualarınızı edin.. Eşiniz gerçekten kurtulmak istiyor ise bu günahından Allahın huzurunda samimi bir şekilde tövbe etsin… Ve o ellerini açıp dua etsin bu pis işlerden kurtulmak için.. Emin olun eğer bu günaha samimi tövbe edip sonunu Allaha bırakır ise kimsenin canı yanmadan ve sorun olmadan Rabbim bu işi çözer.. Ve herkes kendi hayatına kaldığı yerden devam eder..

      Beğen

  19. Ayrıca sunlarıda soylemeyı unuttum ben bır aydır acık gunlerde ya camı ya vedud esmalarını acık gunlerde cekıyorum zaten ama acık gunu ve jupıter saatını denk ancak haftada bır denk getırebılıyorum calıstıgım ıcın….. Sorum su acaba haftada bır azmı gelıyo acaba dıye dusunuyorum sayglar

    Beğen

  20. Merhaba..belirttiginiz acik gunlerde hangi saatte olursa olsun zikir ve esma okuyabilir miyiz?
    Mesela Kasim 16 acik gun.Bu acik gun icinde herhangi bir saatte gunu uygun olan esmayi zikir edebilirmiyiz?

    Tesekkurler..

    Beğen

    • Merhaba.. Her esmanın saati olduğu gibi günleride vardır.. Örneğin Ya Rezzak saati venüs saatidir.. Cuma günü de venüs saati ile başladığı için venüs günü olarak adlandırılır.. yani örnek verdiğimiz ya Rezzak c.c. esmasının en etkili olduğu gün Cuma günü ve içerisindeki venüs saatleridir.. Aynı zamanda Ya rezzak esmasını diğer günlerin içerisindeki venüs saatlerinde de okuyabilirsiniz.. Okunabilir sadece daha güçlü olduğu gün cuma günüdür.. Ve bu okumalara başlarken açık günleri tercih ediyoruz.. Bu durumda her esma her saatte okunmaz diyemem ancak daha etkili olmasını ve daha çabuk sağlıklı sonuçlar almak için saatlerine ve adetlerine dikkat etmek gerekir diyebiliriz..
      Umarım sorularınıza yanıt bulmuşsunuzdur..

      Beğen

  21. iyi akşamlar,
    dileğimiz veya dualarımız için kuran okuyup, mesela yasin, tebareke, amme, vakıa, fetih gibi sureleri okuyup sevabını gönderdikten sonra yapılan dualar vardır ya; biz bu kuran okumayı açık günlerde ve belli bir gezegen saatlerinde mi yapmamız gerekiyor yoksa her saat olabilir mi? bu duaların içinde rızık muhabbet ve gönül işleriyle de ilgili dualarım oluyor. peki kuran okuduktan sonra bu konularda yapılan dua mars saatine denk gelirse olumsuzluk olur mu?

    Beğen

    • Meliha hanım selamlar . Açık günler havas ilmi ile ilgilidir.. Esma okumaları ile ilgili konularda dikkat etmek gerekir.. Diğer ibadetlerimizle veya dualarımızla kuran okumalarımız ile bir ilgisi yoktur.. Sakın kapalı gün diye dualarınıza ve kuran okumalarınıza veya salavatlarınıza ara vermeyin..
      Normal kuran okumalarınız yada dualarınızın mars saatine gelmesinde sakınca yok.. Hatta şöyle bir örnek vereyim. Cuma günü sela vakti genelde mars saatine denk gelir.. Çalışmak, iş yapmak, ticaret yapmak için negatif bir saattir ancak dua etmek için ideal bir zamandır..

      Tekrarlıyorum.. sadece esma okumalarınızda saatlere ve açık günlere dikkat ediniz.. Yoksa genel olarak eller semaya samimi bir kalp ile açıldımı .. Kabul eden ALLAH olunca duaları.. Kimseye laf düşmez..

      Beğen

    • Merhaba Fatma hanım.. Evet bu açık günlerin olduğu tarihlerde okumalarınızı yapabilirsiniz..
      Birde aşağıda daha önce başka bir takipçime yazdığım ve onun için toparladığım tertipler var sizinlede paylaşayım faydasını görürsünüz inşallah..

      Niyetini ederek günde 100 adet. 5 gün.. Sabahları.. bu gece
      bahsettiğimiz saatlerde de okuyabilirsin..

      Ya Kadim ,Ya Daim, Ya Kadim, Ya Daim, Ya Karrar , Ya Ehad, Ya
      Muhammed. Kul huvallahü ehad, lem yelid velem yuled ve lem yekün lehu
      küfuven ehad. Ve sallallahu ala seyyidina Muhammedin ve alihi ecmain.

      ——————————–

      Küs olduğunu biriyle barışmak için okuyabileceğiniz dua. adet saat yok
      bunun.. okuyabildiğin kadar oku..

      “Allâhümme leke eslemtü ve bike âmentü ve aleyke tevekkeltü ve ileyke
      enebtü ve bike hâsemtü. Allâhümme innî eûzü bi ‘izzetike lâ ilâhe illâ
      ente en tudillenî. Ente’l-hayyüllezî lâ yemûtü ve’l-cinnü ve’l-insu
      yemütûne”.

      ——————————-
      1000 kere okunmalıdır muhabbete uygun saatte okuyabilirsin okunacak
      dua şöyledir ya alimül ya habirül ya hakimül ya mübinül ya hadi ya
      allamül guyub.

      buda etkilidir.. araması için …

      ———————————
      Rum Suresi 21.ayet: Ve min âyâtihî en halaka lekum min enfusikum
      ezvâcen li teskunû ileyhâ ve ceale beynekum meveddeten ve
      rahmeh(rahmeten), inne fî zâlike le âyâtin li kavmin
      yetefekkerûn(yetefekkerûne).

      adeti 818 bunun .. ama okuyabildiğin kadar oku… arada bir
      okuduklarını fotoğrafına bakıp üfle.. ve enerjini gönderdiğini
      hissett..

      —————

      geri dönmesi için buda etkilidir..

      “Kâle innemâ ye’tîkum bihillâhu in şâe ve mâ entum bi mu’cizîn(mu’cizîne).”

      Niyet ederek hergün istediğiniz sayıda 7yada 11 veya 21, 41, 313,
      1001 defa okuyabilirsin..

      —————–

      Hergün 41 kere
      Fein tevellev fe kulhasbiyallahu la ilahe illa hu aleyhi tevekkeltü ve
      hüve rabbül arşil azıym.ente yarabbi hasbi ala…onun ismi.…ibni
      ..annesinin ismi..atıf kalbehu aleyyi ve zellilhü li.

      Çok etkili duadır..Besmele ile oku.. geri getirmek için buda..

      —————
      Küs olduğunuz biriyle barışmak için – adet saat vs. yok
      Allâhümme leke eslemtü ve bike âmentü ve aleyke tevekkeltü ve ileyke
      enebtü ve bike hâsemtü. Allâhümme innî eûzü bi ‘izzetike lâ ilâhe illâ
      ente en tudillenî. Ente’l-hayyüllezî lâ yemûtü ve’l-cinnü ve’l-insu
      yemütûne.

      ——————-

      bu yukarıdakilerden ister hepsini yap ister seçtiklerini .. istersende
      hergün birtanesini yap.. hepsini birden bir gecede okursan belki
      sıkılabilirsin bir bakarsın sıkılma daralma olmuyorsa devam edersin..
      oluyorsa da hergün birini veya bir kaçını denersin..

      Beğen

      • Sevgili Dua Kitabı,

        Yine ben..Bana önerdiğiniz esmaları çekmeye başladım fakat kafam ve duygularım karışık olduğu için birden çok dua ve esma okuyorum. Bu doğru bir şey midir?Durumum kötü ve ümitsiz diye düşünüyorum bazen çünkü bu kişi benden nefret ediyor ve yanına yaklaşmamı istemiyor. Fatma Hanım için önerdiğiniz dualar benim için de uygun mu?

        Beğen

        • Selamlar.. Efendim önce şunu söyliyim.. sorun birden çok esma yada dua okumanız değil.. kafanız ve duygularınızın karışık şekilde okumanız sorun.. Bunu sık sık belirtiyorum.. okuduğunuz duaları ve esmaları huzurlu bir kalp ve tam inanç ile okuyunuz.. kendinizin bile ümitsiz gördüğü birşeye kimse yardım edemez.. çünkü duanızın önüne kocaman bir ümitsizlik duvarı örüyorsunuz dualarınız bu güçlü duvarı aşıp yerine ulaşmıyor.. Ümitsizlik diye birşey yoktur bunu unutmayın ümit hep vardır.. sadece nasip değilse sizin için hayırlı değilse ümit ettiğiniz şeyden daha iyisi olacaktır..

          Fatma hanım için önerdiğim duaları da yapabilirsiniz… Ama tekrar söylüyorum ruh halinizi ve düşüncelerinizi değiştirmeden okuma yapmayın.. Toparlayın kendinizi ve inanın.. Dualar ne zor kapıları ne imkansız işleri olduruyor .. sizin bu derdinizemi çare olmayacak.. Allahtan bir mani keder yoksa olacak inşallah..

          Liked by 1 kişi

  22. Merhaba, takıldığım konularda çok yardımcı oldunuz çok teşekkür ederim.
    Sevdiğimiz kişi tekrar dönsün diye YA CAMİ YA VEDUD esmasını okurken o kişinin resmine bakarak ve okumamız bitince resmine üflersek ters etki yapar mı?
    Yada sadece YA VEDUD esmasını aynı şekilde okusak ters etki mi yapar? Çünkü bir arkadaşımdan duydum sormak istedim.

    Beğen

    • Rica ederim.. evet böyle bir yöntem var zaten.. okuma yaparken zaten okuduğunuz kişiyi düşünmeniz gerekiyor. bunun yanında resmine bakıp üfleyedebilirsiniz.. Resmine odaklanarak okuyacaksanız eğer.. iki kaşın ortasından biraz yukarısına odaklanarak okumanızı yapın..

      Beğen

  23. Merhaba.sitenizi yeni buldum ve cok begndim dikkatimi ceken taraf da sabrla sorulari cevaplamanizdir…bunun icin Allah razi olsun.
    benim sorum acik gunlerle ilgili
    turcem pek iyi deyil bu yuzden belki yalnis anlamis ola bildigimi dusunerek anladigim sekli yazmak istiyorum
    eyer yalnis anlamissam lutfen duzenlermisiniz cok rica ediyorum.
    bu gun ayin 17 si kapali gun oluyor ve ayin 19 kadar kapali gundur…
    ayin 19 dan 24 kadar acik yazmissiniz
    simdi sorum su 19 dan 24 kadar butun gunler acikmi oluyor
    ve ayin 24 u aksam namazindan sonra kapaliyami giriyor ?
    giriyorsa ne zaman acik gune cikiyor
    yalnis kelimeler kullanmissam kusuruma bakmayin simdiden yeni oyreniyorum dili

    Beğen

    • Nur hanım güzel dualarınız için teşekkür ederim.. Sizden de Rabbim razı olsun..

      Şöyle izah edeyim.. Listede baktınız.. 2015 Kasım:13-14-16-19-20-21-22-23-24-26-27-29-30 kasım ayının bu günleri açık gün…

      Listede olmayan günler kapalı gündür.. evet 19 dan 24 gün dahil açık gün sayılıyor ve 24. günün akşam ezanından sonra 25 . gün sayıldığı için kapalı güne giriyoruz.. yani 24. günün akşamı kapalı..( 24. günün akşamı, sabahı, öğleni kapalı taki akşam ezanına kadar ) açık günede 25. günün akşam ezanı 26. gün sayıldığı için açık gün sayılıyor..

      Beğen

      • cokkk cokkkk tesekkur ederim,,,Allah bin kez razi olsun,bu kadar ujenin sorusuna tektekcavap vermek sabr gerek ve siz bunu yapa biliyorsunuz Allah sizi korusun.

        soruma cevap verdiginiz icin tesekkurler
        fazla sormus olucam ama
        son carsanba ve cumartesi okuma olmuyormus bu son ay sonumu olarak yapiliyor yoksa her hafta sonmu

        Beğen

        • Güzel dualarınız için teşekkür ederim.. Rabbim sizden de razı olsun Nur hanım..

          Hicri ayın son çarşambası ve cumartesi günleri hayırlı istekler ve işler için yapılan esmalar yapılmamasında fayda var..
          Her hicri ay için geçerlidir bu.. Yanlız dikkat etmeniz gereken şey miladi ayın son çarşambası değil.. hicri ayın son çarşambası.. Takvimlerdeki hicri ay kısımlarını inceleyiniz..

          Beğen

            • hayır küçük bir karışıklık yaşıyorsunuz…:) miladi aylar ile hicri aylar aynı gitmez.. Mesela hicri safer ayı girdiğinde saferin 1. günü kasım ayının 13. günü oluyor.. siz kasım ayının son çarşamba ve cumartesi gününe bakmayacaksınız… safer ayının tarihlerine bakacaksınız.. Bu durumda zaten safer ayının açık günleri tarihlerinde kırmızı ile belirttim aralık ayının 9. günü safer ayının son çarşambası gününe denk geliyor..

              örneğin hani Ramazan ayı derizz.. Ramazan ayı hicri aylardan biridir.. ama hani her yıl miladitakvimin farklı tarihlerine denk gelir.. Hani denirya misal bu yıl Ramazan haziranın 15 gününe denk geldi veya atıyorum 23. gününe.. Yani Hicri ramazan ayının 1. günü miladi hangi tarihe geldiği değişir..

              siz yapraklı bir takvimi elinize alın.. orada hicri safer ayını takip edin.. safer ayı kaçında başlamış, kaçında bitiyor, hicri yeni aya kaçında giriyor, son çarşambası ve cumartesi günü hangi güne denk geliyor inceleyin konuyu daha iyi anlayacaksınız.. miladi kısmına bakmayın kafanız karışmasın.. Miladi ve hicri ayların aynı olan tek şey.. her ikisinde de çarşamba çarşambadır.. cuma cumadır.. yani tarihleri farklı olsada günler aynıdır.

              Beğen

    • Nur hanım buyruuun😀 Yorumlarınız çıkıyor nur hanımcımm sadece yazar yazmaz hemen onaylanmıyor ve sayfada görünmüyor.. Ama ben görüyor onaylıyorum her defasında yorumlarınızı ve cevaplıyorum.. Ama siz genelde yorumu nereye yazdıysanız orayı okumuyor cevabınızı yorumu yazdığınız yerde aramıyorsunuz..🙂 bundan dolayı da her defasında bana sitem ediyorsunuz benim yazdığım yorumlarım niyee çıkmıyor diyeee😀 Muhtemelen bunuda okumayacaksınız.. ve bir kaç gün sonra yine benim yorumlarım niye çıkmıyor diyeceksiniz..😀 Nolur artık hangi konunun altına yorum yapıyorsanız orayı not alın cevabınızı o yazınının altındaki yorumlardan takip edin.. Hatta hatırlıyorum en son fekacin mehmet duasını sormuştunuz galiba.. bende bilmiyorum ben denemedim.. meşhur bir duadır ama cinler vs. var işin içinde o yüzden pek benim tarzım bir dua değil gibi bir cevap yazmıştım..🙂

      Beğen

      • Sayın dua kitabı kardeşim daha önceden yorum yazdığımda hemen çıkıyor görüyordum sonraları göremeyince panikledim yoksa size sitem etmek ne haddime ALLAH sizden binlerce kez razı olsun kardeşim vaktinizi harcayıp bizim gibi geç anlayan unutkan insanlara bıkmadan usanmadan cevap veriyorsunuz hakkınızı ödeyemeyiz hakkınızı helal edin yanlız ben biraz bilgisayar acemisiyim de ondan oldu o yanlışlıklar ama artık sayenizde öğrendim doğru takip etmeye çalışıyorum.ALLAHa emanet olun kardeşim.

        Beğen

  24. Sayın yonetıcı saygılar bu gun salı okuma yapılmaz dıye bılıyorum 5gun okunacak ya kadım yadaım dıye dua vermıstınız bugun okuyayımmı salı dıye okuma yapmak ıstemıyorum muhabbetle ılgılı dıye okuyayımmı ara versem olurmu

    Beğen

    • Ayşe hanım salı günü okuma yapılmaz demek doğru olmaz.. Salı günününde kendine göre duaları ve esmaları var.. Haksızlık olur.. Ancak genelde gönül işleri muhabbet için okunan dualar ve esmalar bu günde tercih edilmez diyelim.. Çünkü salı günü genel olarak mars saatinin etkisindedir.. Mars saatlerinde gönül işleri ile ilgili okumalar tavsiye edilmez .. Salı günü içerisindeki saatler genelde nahıs saatler yani negatif saatlerdir.. Çekeceğiniz esmalar genelleme olarak muhtemelen nasıh bir saate denk geleceği için önerilmez.. Yoksa o gününde kendine özel farklı amaçlar için okunan esmaları vardır..

      Sıralı bir okuma yapıyorsanız eğer .. Açık olan bir günde ve hayırlı bir saatte başladıysanız.. okumanızı yapın.. ara vermeyin.. vermişsenizde sıkıntı yapmayın olumsuz birşey düşünmeyin olmayacak vs. gibi… Örneğin bu 5 gün okumaya bugün başlayacak olsaydınız başlamayın derdim… Anlatabiliyormuyum.. Bugün yeni bir okumaya başlamayın sadece.. önceden başladıysanız salı çarşamba açık kapalı gün farketmez.. okumanıza devam edin..

      Beğen

      • İyi akşamlar salı günleri ben okuma yapmıyorum.Akşam ezanından sonra yapıyorum .Başka bir sitede salı günü okuma yapmayınız diye yazılıyordu.Bu siteyi tesadüf gördüm .Allah razı olsun salı günü doğrumu yapıyorum hiç okuma yapmayarak cevaplarsanız memnun olurum.Ayrıca açık günler için Allah ebeden razı olsun .8 aydır esma zikrediyorum ,hayatımda çok güzel değişimler oldu.Açık günlerinde yeni öğrendim çok daha faydalı oldu sağolun

        Beğen

        • Selamlar Çiçek hanım.. Salı günü hiç okuma veya dua edilmez denilemez.. Salı gününün de kendine göre esmaları ve duaları vardır.. Gönül işleri muhabbet vs. için esma çekiyor dua ediyorsanız salı gününü tercih etmeyiniz sadece.. Salı günü genelde nasıh saatlerden oluşuyor.. yani hayırsız uğursuz diye tabir edilen saatlerden oluşuyor.. bu saatlerde hayır işleri gönül işleri için esma okumak sorunlara veya etkisiz çalışmalara yol açabilir..

          Ayrıca güzel dualarınız için teşekkür ederim..Sizden de Rabbim razı olsun inşallah.. Allah dualarınızı kabul etsin..

          Beğen

  25. Kardeşim bir dua yazmıştın küs olduğun biriyle barışmak için diye saat gün fark etmez değil mi ? Allahümme leke eslemtü ve bike amentü diye devam eden bir duaydı bunun sayısı fark etmez dimi

    Beğen

  26. Hayırlı cumalar..
    Benim sorum şu.. Her günün etkili olduğu gezegen var. Mesela cuma gününün gezegeni venüs.. Çünkü cuma gününün gündüz saati venüs gezegeni ile başlıyor.
    Ama cumanın gecesi yani perşembeyi cumaya bağlayan gece güneş gezeni ile başlıyor.
    Bu durumda cuma gününün gecesinde yine venüs mü etkili yoksa güneş gezegeniyle başladığı için güneş mi etkili?

    Beğen

    • Evet Meliha hanım perşembe akşam ezanından sonra cuma gününe giriyoruz ve cuma gecesi .. Bu durumda cuma gecesi de venüs saatinin etkisi altında gibi düşünün.. ve özellikle cuma gününe ait olan yani venüs saatinin esmalarını cuma günü gecesi ( yani perşembe akşamından sonra ) ve cuma günü gündüz okumanızda fayda var..

      Beğen

    • Sizden de Rabbim razı olsun efendim🙂 Bahsettiğiniz kişi için birşey söylemek istemiyorum .. Şahsına demiyorum sadece .. Allahın tüm insanlar için gönderdiği ve tüm insanlığın hakkı olan ilimleri ve duaları para ile satan herkesi Rabbim ıslah etsin..

      Beğen

  27. Merhabalar efendim bir hafta once size esimin beni aldattigini yazmastim …sizde usanmadan bikmadan okadar guzel cevaplamisinz beni cok mutlu ettiniz benim okadar cok cevrem varki eşimle olan meselemi anlattigimda burun kivirdilar ..yasadigim sehirde taninan bir ailenin geliniyim oyuzden bu durum beni cok üzüyor..tanimadigim birinin bana boyle yardimci olmasi dünyanın en güzel seyi olsa gerek siz gercekten bu kadar insana karsiliksiz bunlari yaptiginiz icin cennetliksinizdir diye düsünüyorum inş…..şimdi eşimle ilgili bazı gelismeler var ama bu iyi de sonuclanabilir kotu de sonuclanabilir sizden ve bu yazdiklarimi okuyan kişilerden dua istiyorum…. inşaalh iyi sonuclansın allah bu sitede üzüntusü olan herkese rabbim tez zamanda yardimcisi olsun bende kendilerine duaciyim hakinizi helal ediniz inş güzel bir gelişme olursa burdan yazacağim🙂

    Beğen

    • Güzel dua ve temennileriniz için çok teşekkür ederim Ayşe hanım .. Sizden de Rabbim razı olsun.. Ve en kısa sürede eşinizle tekrar mutlu ve huzurlu bir yuva nasip etsin inşallah..
      Müjdeli haberlerinizi bekliyoruz inşallah.. Nasıl bir sonuç bekliyorsunuz bilmiyorum ama bu aralar bol bol eşinizin size tekrar aşık olduğunu sizi çok sevdiğini yuvanızda çok mutlu olduğunuzu düşünerek ve yoğunlaşarak Ya Cami Ya Vedud esmasını okuyun.. Ayrıca aşağıda türkçe okunuşu ile paylaşacağım Amme suresini tarif edildiği gibi okuyun..
      ——————

      biraz suya 1 kere Nebe(Amme) suresini evdeki geçimsizliğin gitmesi niyetiyle okuyun ve üfleyin, (3) akşam yemeğine karıştırın. evdekiler yesin biiznillahi teala evdeki geçimsizlik biter yerine sevgi ve muhabbet gelir…
      Nebe Suresi
      Okunuşu
      Bismillâhirrahmânirrahîm
      (1) Amme yetesâelûn(yetesâelûne) (2) anin nebeil azîm(azîmi) (3) ellezî hum fîhi muhtelifûn(muhtelifûne) (4) kellâ seya’lemûn(seya’lemûne) (5) summe kellâ seya’lemûn(seya’lemûne) (6) e lem nec’alil arda mihâdâ(mihâden) (7) vel cibâle evtâdâ(evtâden) (8) ve halaknâkum ezvâcâ(ezvâcen) (9) ve cealnâ nevmekum subâtâ(subâten) (10) ve cealnâl leyle libâsâ(libâsen) (11) ve cealnân nehâra meâşâ(meâşen) (12) ve beneynâ fevkakum seb’an şidâdâ(şidâden) (13) ve cealnâ sirâcen vehhâcâ(vehhâcen) (14) ve enzelnâ minel mu’sırâti mâen seccâcâ(seccâcen) (15) li nuhrice bihî habben ve nebâtâ(nebâten) (16) ve cennâtin elfâfâ(elfâfen) (17) inne yevmel faslı kâne mîkâtâ(mîkâten) (18) yevme yunfehu fîs sûri fe te’tûne efvâcâ(efvâcen) (19) ve futihatis semâu fe kânet ebvâbâ(ebvâben) (20) ve suyyiratil cibâlu fe kânet serâbâ(serâben) (21) inne cehenneme kânet mirsâdâ(mirsâden) (22) litâgîne meâbâ(meâben) (23) lâbisîne fîhâ ahkâbâ(ahkâben) (24) lâ yezûkûne fîhâ berden ve lâ şerâbâ(şerâben) (25) illâ hamîmen ve gassâkâ(gassâkan) (26) cezâen vifâkâ(vifâkan) (27) innehum kânû lâ yercûne hisâbâ(hisâben) (28) ve kezzebû bi âyâtinâ kizzâbâ(kizzâben) (29) ve kulle şey’in ahsaynâhu kitâbâ(kitâben) (30) fe zûkû fe len nezîdekum illâ azâbâ (azâben) (31) inne lil muttekîne mefâzâ (mefâzen) (32) hadâika ve a’nâbâ(a’nâben) (33) ve kevâibe etrâbâ(etrâben) (34) ve ke’sen dihâkâ(dihâkan) (35) lâ yesmeûne fîhâ lagven ve lâ kizzâbâ(kizzâben) (36) cezâen min rabbike atâen hisâbâ(hisâben) (37) rabbis semâvâti vel ardı ve mâ beynehumâr rahmâni lâ yemlikûne minhu hitâbâ(hitâben) (38) yevme yekûmur rûhu vel melâiketu saffâ(saffen), lâ yetekellemûne illâ men ezine lehur rahmânu ve kâle savâbâ(savâben) (39) zâlikel yevmul hakk(hakku), fe men şâettehaze ilâ rabbihi meâbâ(meâben) (40) innâ enzernâkum azâben karîbâ(karîben), yevme yenzurul mer’u mâ kaddemet yedâhu ve yekûlul kâfiru yâ leytenî kuntu turâbâ(turâben).

      Beğen

  28. Sevgili Dua Kitabı
    kızım 25 kasım çarşamba günü teog sınavına girecek, yarın sabaha karşı sınavının başarıyla geçmesi dilemek için dua etmek istiyorum, inşallah Allah kabul etsin.
    fakat salı olması bir olumsuzluk yaratır mı diye endişe ediyorum, size danışmak istedim. evvelce siz yayınlamıştınız Süleyman Bin Mukatil Hz.Hacet duası sizce de uygun mudur? sevgiler…

    Beğen

    • Funda hanım.. Gönderdiğiniz yorum anlayamadığım bir şekilde inanın spam dosyasına düşmüş.. Şimdi tesadüfen farkettim.. Kusura bakmayın cevap vermek için yetişemedim.. Bu arada salı günü olması bir engel teşkil etmez aklınızda olsun..

      Beğen

      • Sevgili Dua Kitabı,
        Ben de Cevabınızı şu an tesadüfen yazılanlara br göz attığımda farkettim ki bunu sıksık yapıyorum,
        Her işte bir hayır vardır deriz ya hakikaten buna inanmak lazım bazen spam’a düşen mailler de bile :)))) hiç bir şey tesadüf eseri olmuyor.Sizden cevap gelmeyince ben de iman ettim,büyük bir inançla kalpten isteyerek salı günü olmasına takılmadan önerdiğiniz Süleyman Bin Mukatil Hz. hacet duasını usulune uygun okudum.Yüce Rabbim de beni geri çevirmedi,binlerce kez şükürler olsun dualarımı kabul etti. kızım sınavdan büyük başarıyla çıktı.
        Bu güzel dualara vesile olduğunuz için size sonsuzzzzz teşekkür ederim.Allah da sizin tüm dualarınızı kabul etsin inşallah bunu kalpten diliyorum inanın. Sevgiler

        Beğen

  29. Merhaba kasım ayının açık günlerine bakarak bugün venüs saatinde ya camii ya vedud çektim merkür saatindede ya fettah çektim fakat salı günleri sıkıntı olduğunu belirtmişsiniz 6 yıldır birlikte olduğum erkek arkadaşım için çektim son zamanlarda sıkıntılı bir dönem geçiriyoruz bu okuma bana sıkıntı yaratırmı bütün bilgileriniz için Allah razı olsun sizden

    Beğen

  30. çok teşekkür ederim Allah ne muradınız varsa versin insanların yüreklerini rahatlatıyorsunuz ne mutlu size ben son birşeydaha soracağım esmaları çekerken işyerinde falan çekebilirmiyiz yani nazman abdesti zorunlu oluyormu

    Beğen

    • Allah zorlastirmayida zorlastiranida sevmez.. Elinizdeki imkanlar buyda calisiyor ve dua etmek icin elinizden gelen buysa tabiki isyerinde de cekebilirsiniz yururkende.. Namaz abdesti sart degil.. Ancak evde veya musait olabilirseniz imkan varsa abdestli olmakta tabiki fayda var..

      Rabbim sizinde muradinizi trz zamanda versin insallah ..

      Beğen

  31. ALLAH (CC) sizden binlerce kez razı olsun kardeşim bizim gibi anlamakta zorluk çeken kalın kafalılara bıkmadan usanmadan defalarca açıklıyarak bilgilendiriyorsunuz RABBİM (CC) sizin gibi hiç bir menfaat gözetmeden yardımcı olan kullarının sayısını artırsın İNŞAALLAH Amiiin.

    Beğen

  32. K ardeşim benim üst katta bir komşum var ne Müslümanlıktan ne insanlıktan ne komşuluktan anlamayan tam bir baş belaları artık gürültülerinden kafayı yiycem migrenli biri olarak hergün işkence çekiyorum ne olur ALLAH Rızası için bana okuycam bişey söyleyin inanın ne büyük bir sevaba gireceksiniz hangi gün hangi saatte ne okuyayımki taşınıp def olup gitsinler vicdansızlar dualarımla

    Beğen

  33. Selamlar. Cumartesi ve çarşamba günleri kapalı gün olarak görünüyor bu hep mi böyle yoksa bu ay için mi öyle denk geldi? Bu durumda cumartesi günü okunacak esaslar başka gün mü başlamak gerekiyor? Son olarak salı günleri gezegen vakitlerinde belirtildiğine göre hayırlı işler için uygun saatler var ben o saatlere denk gelecek şekilde okuma yapıyorum Ya Vedüd Ya Cami gibi. Yanlış mı yapıyorum. Teşekkür ederim.

    Beğen

    • Eğer yeni bir esmaya veya tertibe başlıyorsanız.. Açık olan bir günde başlayınız.. Tercihen tüm okumalarınızı açık günlere denk getirin.. Sürekli okuma yapıyorsanız.. veya herzaman çektiğiniz bir esma varsa.. Kapalı günlerde de okuyabilir devam edebilirsiniz..

      Cumartesi günü okunacak esmalar ille cumartesi günü içindeki satürn saatinde okunması gerekmiyor.. Başka bir günün içindeki satürn saatlerinde de okuyabilirsiniz..

      Salı günü hiç birşey okunmaz diyemeyiz.. özellikle Gönül işleri muhabbet vs. için okuma yapıyorsanız tavsiye edilmez.. Salı günü gündüz saatlerindeki said saatlerde diğer işlemler için okuma tabiki yapılabilir.. Ya cami Ya vedud esmasını muhabbet vs. gibi bir işlem için okuyorsanız salı günü ara veriniz.

      Beğen

  34. Merhaba,
    02.12.2015 tarihi olarak ayetel kursu özel formülünu okumak istiyorum .7 gün ayin 9 una geliyor. 9 unda okuma yapılmıyor. Buna baslamalimiyim.teşekkür ederim☺

    Beğen

    • Hayır genel olarak her hicri ayın son çarşambası için geçerlidir.. Safer ayında da bir kez daha önem kazanır.. Genel olarak safer ayı biliyorsunuz yeryüzüne çeşit çeşit bela ve hastalık iner..hayırlı bir iş veya kısmet sevgi rızık vs. gibi konularda esma okumaları veya tertipleri yapılmaz.. Dönmeyen çarşamba denir .. Hayırlı olmayan bir gündür.. yaptığınız çalışma sarpa sarar.. Birde dua edilmez değil.. aksine şerlilerin şerrinden , kazalardan belalardan korunmak için herzamankinden daha çok ibadet etmeli ve korunmak için dua etmeliyiz.. Felak , nas, Ayetel kürsü, salavat vs. gibi daha çok okumalıyız…

      Beğen

  35. Merhaba,
    8 gündür açık günlerde 1000 tane Ya Cami Ya Vedud esmalarını boşanmak üzere olan eşim için okuyorum. Size sormak istediğim Aralık ayı açık günü olan 8 aralık salı ya 9 aralık ta son çarşamba olduğu için çarşamba akşamına kadar 4 gün esmaları okuyamayacağım değil mi? benim için günlerin çok önemi var eşimi geri döndürmek için sizce kapalı günlerde esmaları okumaya devam etmeli miyim. yada beklemeli miyim Bir haftadır okumama rağmen herhangi bir değişiklik olmadı Sizce bunun için ne yapmalıyım.

    Beğen

    • Funda hanım Merhaba.. Rabbim tez zamanda eşiniz ile aranızdaki muhabbeti artırsın.. Yuvanızda huzur ve afiyet versin..

      Okumalarınıza devam ediniz.. İnanarak canı gönülden ve huzurlu bir şekilde ediniz.. Kapalı gün diye bırakmayın.. Çünkü siz aynı okumaları hergün yapıyorsunuz.. Açık bir günde niyetlenip başlamanız yeterlidir.. Daha sonraki günlerde açık gün kapalı gün takibi yapmanıza gerek yok bu okuma şekli için..

      Sakın ama sakın birdaha 1 haftadır okuyorum değişiklik olmadı vs. demeyin.. Veya aklınızdan bile geçirmeyin… Bu süreçte ağzınızdan çıkan her cümlenin ürettiğiniz her düşüncenin önemi mühim.. her zaman olumlu cümleler kuracaksınız… Yuvamın evimin huzur afiyeti için eşimle muhabbetim düzelsin diye okuyorum ve her gün biraz daha fazla işe yarıyor diyeceksiniz.. bunu her daim tekrarlayın.. ve buna inanın… Hiç birimiz günahsız yada çok temiz bir kalbe ve ağza sahip değilizki ağzımızdan çıkan her dua o an kabul olsun.. Peygamberlerin dahi yıllarca ettiği dualar var yıllar sonra kabul oluyor..

      Siz size düşeni yapın gerisine karışmayın.. elinizden gelen dua etmek .. gerekli özeni göstererek doğru bir şekilde duanızı ettiniz yolladınız… tamam bitti artık kabul olacak olmayacak vs. bunlara takılmayın.. size düşen şey kabul olacağına inanmak okadar.. Mutlaka sizin için en hayırlı bir zamanda ve hayırlı şekilde duanıza icabet edilecektir…

      Şunu bilin.. yorumunuzdaki bir değişiklik olmadı cümleniz bile ettiğiniz duaya nekadar zarar verdi bir bilseniz.. Lütfen bin bir emekle ettiğiniz duaları bir çırpıda düşünmeden söylenilen olumsuz cümleler ile ziyan etmeyiniz..

      Beğen

  36. Mrb ben takvimde yeni hicri aya gecildigini gordugun icin hayirli is icin esma cektim
    Bugun sinra nwtte bugunun son carsamba oldugunu gordum bi sitede tersine doner diyor hersey oyle mi sizce

    Beğen

    • Merhaba… hicri aya geçildiğini dediğiniz yeri anlamadımm…

      Okumasaydınız daha iyiydi.. okuduysanızda yapacak birşey yok.. tersine dönecek diye düşünürseniz dönmeyeceği varsada döner… Düşünüp evham yapmayın.. bundan sonra dikkat edersiniz.

      Beğen

  37. hayırlı akşamlar ben salat-ı tefriciye duasını niyet edip okuyorum 900 tane kaldı 29 ağustos cumatesi günü zilkade ayının açık günüde başladım duam kapalı günde bitsede olurmu yoksa sorun olurmu şimdiden teşekkür ederim..

    Beğen

  38. hayırlı akşamlar ben 4444 defa salatı tefriciye duasını dilek tutup okumaya başladım 29 ağustos cumartesi günü başladım zilkade ayının açık günü ama şuan 900 tane kaldı kapalı günde bitirdiğimde duam olurmu yoksa duamda sorun yaşarmıyım duamın bu kadar uzun sürmesi sağlık problemimden dolayı geçikti. şimdiden teşekkürler..

    Beğen

  39. Merhaba,
    Öncelikle size teşekkür etmek istiyorum. Size daha önce yazdığımda boşanmak üzere olduğum eşim için ya cami ya vedud okuyordum. Özellikle açık günleri paylaştığınız için teşekkürler. İnanarak okumama devam etmemi kötü bir cümle kurmamamı söylemiştiniz. 15. günün sonunda bir mucize gerçekleşti benim için, boşanma öncesi bir evlilik terapistine gitmemizi teklif etti eşim gerçekten bu bile benim için mucize esmaları okumaya devam edeceğim. Sizinle ve diğer eşleriyle ilgili problemi olan arkadaşlarla paylaşmak istedim. Çünkü biz anlaşmalı olarak boşanmak için mahkemeye başvurmak üzereyken bu mucize yaşandı. İnşallah Allah’ın izniyle mutlu sonla biter…

    Beğen

    • Adınıza çok sevindim..
      Boşanmak biliyorsunuzdur illaki Rabbimin en sevmediği helallerdendir.. Bir nikah düştüğünde bir yuva yıkıldığında Arş titrer arş sallanır denir… ve doğrudur.. Yani bizim bildiğimizden çok bilmediklerimiz var bu nikah konusunda.. Düşünsenize Rabbimin bukadar önem verdiği bir kurumu düzeltmek için edilen duaları hiç kabul etmezmi..

      Siz dediğiniz gibi okumalarınıza devam edin..( pozitif, sevgi dolu ve ısrarla ) Eminim değil boşanmak ikinci baharınızı yaşamaya başlayacaksınız eşinizle..🙂

      Beğen

Yorumlar kapalı.