Hz. Ali nin Tavsiyesi Olan Dua

Arkadaşlar esma okumalarınızın sonunda da .. Normal dualarınızın sonunda da .. Dua etmek istediğiniz zaman aşağıdaki tertibi yapabilirsiniz..

Hadid suresinin ilk 6 ayetini okuyorsunuz.. sonra Haşr suresinin son 4 ayetini okuyorsunu. ve aşağıda belirtilen esmaları okuyarak sonunda duanızı ediyorsunuz.. Allahın izni ile reddolunmaz..

HADİD

Bismillahirrahmanirrahim
1. Sebbeha lillahi ma fiyssemavati velardı ve huvel’aziyzulhakiymu.
2. Lehu mulkussemavati vel’ardı yuhyiy ve yumiytu ve huve ‘ala kulli şey’in kadiyrun.
3. Huvel’evvelu vel’ahıru vezzahiru velbatınu ve huve bikulli şey’in ‘aliymun.
4. Huvelleziy halekassemavati vel’arda fiy sitteti eyyamin summesteva ‘alel’arşi ya’lemu ma yelicu fiylardı ve ma yahrucu minha ve ma yenzilu minessemai ve ma ya’rucu fiyha ve huve me’akum eyne ma kuntum vallahu bima ta’melune besıyrun.
5. Lehu mulkussemavati vel’ardı ve ilellahi turce’ul’umuru.
6. Yuliculleyle fiynnehari ve yulicunnehare fiylleyli ve huve ‘aleymun bizatissuduri.

Haşr suresi
21. Lev enzelna hazelkur’ane ‘ala cebelin lereeytehu haşi’an mutesaddi ‘an min haşyetillahi ve tilkel’emsalu nadribuha linnasi le’allehum yetefekkerune.
22. Huvallahulleziy la ilahe illa huve ‘alimulğaybi veşşehadeti huverrahmanurrahıymu.
23. Huvallahulleziy la ilahe illa huve elmelikulkuddususselamul mu’minul muheyminul ‘aziyzul cebbarul mutekebbiru subhanallahi ‘amma yuşrikune.
24. Huvallahul halikul – bariy-ulmusavviru lehum’esma ulhusna yusebbihu lehu ma fiyssemavati vel’ardı. Ve huvel’aziyzulhakiymu.

Okuduktan sonra aşağıdaki gibi dua ediyorsunuz..

Yâ men hüve hâkezâ es’elüke bi hakkı hâzihil esmâi en tüsaliye alâ muhammedin ve âli muhammedin ve en tef’ale bi ( burada hacet söylenir)

11 Comments

  1. selamlar..bu ve genel olarak paylaştığınız ayet sure ve duaları arapça okunuşlarına göre mi okumamız gerekiyor yoksa yazdığınız gibi okusakda olur mu? tesiri kabul olunurluğu açısından önemlimi bu detay?? yoksa ben mi titizim evham yapıyorum çok :((

    Beğen

    • dostane olarak bir cevap istiyorsanız eğer.. EVET vesvese yapıyorsunuz..🙂 Kuran tecvid vs. bilginizi bilmiyorum ama arapçasınıda versem hatasız okuyan sayımız emin olun şurda çok azdır.. Kılı kırk yaracak olursak adım atamayız.. hepimiz kusurlu eksik varlıklarız.. Ki zaten kuran okumaya aşinaysanız.. türkçesinden verilsede okunuşunun mahreçlerinin vs. okunuşunu tahmin edersiniz ve ona göre okursunuz.. Birde komple eksik olmadığı sürece küçük okuma hataları bu tür uygulamalarda sıkıntı olmaz.. En önemli şey niyet ve samimiyetiniz birde evham yapmadan okuduğunuz ettiğiniz duanın kesinlikle kabul olacağına inanmanız..

      Beğen

  2. vesvese demişken aslında evt vesveseli evhamlı adına her ne derseniz öyle bi insanım:(( en ufak şeyleri bile takıntı yapabiliyorum bazen günlerce:(( ve yaşadığım sıkıntılardan dolayı bu had safhaya ulaştı son dönemlerde .. ve ben bu durumdan kurtulmak istiyorum biran önce sizin bu konuda önereceğiniz dua tertip bana ilaç gibi gelecektir yardımcı olursanız çok mutlu olurum…

    Beğen

    • Bol bol Ya Selam c.c. esmasına devam edin.. 137 ad. Güneş saatinde..

      Ya Mü’min ” ism-i Şerifi 137 kere bir bardak suya okuyup üfleyerek için..

      Ya Alim c.c. esmasını da 150 defa.. jüpiter saatinde zikredin..

      Bunları en az 21 gün olmak üzere hergün okuyabildiğiniz kadar okuyun.. evham vesvese için çok iyi gelecektir.. Biran evvel bunun önüne geçmelisiniz çünkü bu durum maneviyatınıza dualarınıza ve sıhatinize ciddi zarar vermeye başlar.. Üzerinde durulması gereken bir konu.. Lütfen bunuda evham yapmayınız🙂 ve esmaların gücüne inanarak kendi kendinizi tedavi ediniz..

      Beğen

Yorumlar kapalı.