BUNALIM DA OLANLARIN OKUYACAĞI DUA

Her türlü sıkıntı ve bunalımdan kurtulmak için, bir yerde kıbleye karşı oturup hiç ara vermeden bu mübarek dua 1.000 defa okunur. Hulusi kalp ile okunduğunda Allah’ın izniyle sıkıntı, keder ve bunalımlar gider. Defalarca tecrübe edilmiştir.

“ Mâşâallâhü kâne velâ havle velâ guvvete illâ billâhil áliyyil ázîmi ve hasbünallâhü veni’ámel vekîl”

Manası: Allah’ın dilediği olur. Kötülüklerden kurtulmak, iyiliklere kavuşmak ancak Alla’ın yardımı ve kuvveti ile mümkündür. Allah bize kafidir. O, ne güzel bir vekildir.

7 Comments

  1. Merhaba dua kitabı, öncelikle Allah sizden razı olsun bizi böyle güzel bilgilendirdiginiz için:) Benim bir sorunum var konuştugum insan bunalımda psikolojik sorunları ve kötü aliskanliklari var ve bana bu yüzden ondan uzak durmami söyledi ama subatta yanima gelecek görüşecegiz ben onun tekrar eskisi gibi mutlu olmasi sorunlarını kafasindan atmasi psikolojik sorunlarınin duzelmesi icin hangi dualar ve esmalari okuyabilirim? Okumaya başlarken onun adıyla mi niyet edicem örnek ahmet adina bu duayi bu esmayi okuyorum diye?Bilgilendirirseniz cok mutlu olurum çok müskül durumdayım çünkü, sevgiler

    Beğen

    • Melis merhaba..
      Onun adına okuyacaksanız.. Anne adı ile onun ismini söyleyerek ve onun adına niyetlenerek okuyun.. Atıyorum… Ayşe oğlu Ahmet in ruhi sıkıntılarından bunalımlarından darlıktan kurtulması niyeti ile okuyorum kabul eyle yarabbi gibi…. Ama şunu söyliyim.. kendisini okuması daha efdal olur..

      Beğen

  2. doğru söylüyorsun abla ama şuan o piskolojide okuyacağını sanmıyorum o yüzden ben okuyacağım başka dualar da okuyabilir miyim bunalımda olanlar için başka dualar var mı bu tertipden başka tesirli?

    Beğen

    • Bugün niye herkes bana abla , bacım, hanımefendi demeye başladıki😀 Çokmu Güzin abla moduna girdim acaba :p

      Melis kardeşim .. Beni abin olarak düşünebilir öyle hitap edebilirsin ..🙂

      Tamam sen onun adına niyetlen ve okumaya başla… Şifa Allahtan sonuçta.. Niyetler önemli..

      Beğen

Yorumlar kapalı.