Üveysilik Nedir ?

Üveysilik konusunda detaylı araştırmayı http://www.veyselkarane.com sitesini ziyaret ederek yapabilirsiniz..

Ben size şimdilik kendi yaşadıklarım üzerinden kendi cümlelerim ile tanımlamaya çalışayım 🙂

Üveysilik öncelikle bir tarikat , bir cemaat değildir 🙂  Haa yeni bir kavram yada yolda değildir.. Yani sonradan icat edilmiş bir şeyde değildir.. 🙂  Sadece şimdiye kadar çok duyulmamış anlamı ve kıymeti pek anlaşılamamış amacı sadece ve sadece Rabbimizi zikretmek olan.. Veysel Karani hazretlerinden bize kalan çok kıymetli bir yol bir zikretme şeklidir..

Üveysilik Zikir kısaca günde iki defa Rabbimizi sadece Rabbimiz olduğu için , Sadece Onun kulu olduğumuz için, Ona Olan sevgimizi göstermek ve sevgisini aşkını muhabbetini istemek için başka hiç bir çıkar ve beklenti içinde olmadan okunan istiğfar , salavat ve Kelime-i Tevhidden oluşmaktadır..

Üveysilik zikrinde tevhid ve salavatlarda sınır yoktur.. dilediğiniz kadar zikredebilirsiniz… Ve zikir haricinde.. Günde hiç olmazsa Kuranı Kerimi açıp 2 ayet bile olsa okuyup kuranın feyzini bereketinden istifade etmeniz önerilir.. Ayrıca Kuranı hem arapça  olarak hem mealinide mutlaka okuyunuz..

Üveysilik zikrine samimiyet ile Sırf Rabbimin rızasını kazanmak niyeti ile başladığınızda.. Öylesine bir huzur dolacakki hayatınıza… Gerçekten şaşıracaksınız… Ve öylesine güzel tevafuklar yaşayıp.. Öylesine Rabbimin yardımlarına bizzat şahit olacaksınız ki .. Gerçekten hayret edecek.. ve bu zikrin kıymetini esas ozaman anlayacaksınız..

Çünkü gerçekten nekadar anlatırsak anlatalım.. ilk bu konuyu okuyanlara abartılı gelicek.. bu yol maalesef yaşanmadan anlaşılmıyor.. o yüzden bu yolun en hoşuma giden sloganı 🙂 YAŞA VE GÖR.. Çünkü bu zikre devam eden her kişi mutlaka bu söylenilenleri yaşıyor.. Rabbimin izni ile..

Elhamdülillah sırf bu sitedeki takipçilerimden sanırım 150 kişiden fazla arkadaşımız.. şuan bu duyguları , tecellileri ve lutufları bizzat yaşıyor ve gerçekten kendilerine hayret ediyorlar.. Bunları benmi yaşıyorum diyorlar 🙂  Emin olun bende öyle düşünüyorum 😀 Nasıl yani gerçekten bu lutuflar bu güzellikler ve tecellileri benmi yaşıyorum… Yıllarca denemediği yol yöntem kalmamış .. ve şurada en fazla 3 aydır yaptığım üveysilik zikrinde yaşadığım güzelliklerin ve lütufların % 10 unu başka hiç bir yolda, yöntemde yaşayamayan benmi yaşıyorum diyorum 🙂

Genellikle ilk bu zikre başlamak isteyen arkadaşların tepkilerinden yola çıkarak neler hissedeceğinizi ve bunların ne olduğundanda dilimin döndüğünce bahsedeyim ..

  • Bazılarınız… Muhtemelen yakın bir zamanda YARABBİM BEN SENİN AŞKINI MUHABBETİNİ SEVGİNİ İSTİYORUM.. AMA GÜVENMİYORUM ARTIK KİMSEYE… İÇİME SİNMİYOR FEYZ ALAMIYORUM.. VE YORULDUM…  ALLAHIM SANA GELEBİLECEĞİM SENİN RIZANI KAZANABİLECEĞİM EN DOĞRU YOLUNU BANA NASİP ET… Diyerek dua eden arkadaşlar… 🙂
  • Bazılarınız zikir daha aklında bile yokken hatta böyle bir zikirden haberi olmayan ve günler öncesinden belki yıllar öncesinden Rüyasında müjdesi verilmiş olan arkadaşlar…
  • Ve yine Rüyasında üveysilik kelimesini bilmiyor olduğu halde.. sen üveyssin dedikleri rüya ile uyanıp araştırmaya başlayanlar  🙂
  • Sırf meraktan başlayıp… yaşadığı huzur ile hazine bulmuş gibi bu zikre yapışanlar.. 🙂

Birde nefsi ile mücadelede olup , nefsinin ve iblisin rahatsız olduğu bu yüzden engellemeye çalışan önyargılı yaklaşmasına sebep olan tuhaf bir şekilde böylesine temiz bir zikre direnç göstermek zorunda hisseden arkadaşlarımız olacak 🙂  Bu tür duygular hisseden arkadaşlarımdan tek ricam şu… Zikiri inceleyiniz.. hiç bir aşırılık veya bilinmedik hiç birşeyin olup olmadığını kendilerine sorsunlar.. Ve Rabbime samimiyet ile dua etsinler.. ve bu yolun doğru olup olmadığını Rabbimden göstermesinin istesinler… 🙂  ve düşünsünler yine… Düzenli olarak sadece Allah rızası için günde iki defa .. istiğfar etmenizden , salavat ve tevhit okumanızdan… kim rahatsız olabilir.. ve kim size bunu kötü yada önyargılı olmanızı sağlayabilir… Emin olun.. bundan iki kişi ancak rahatsız olur .. oda 1. iblis  🙂  2 . Nefsiniz 🙂 çünkü bu işten ancak ve ancak onlar zararlı çıkacaklar.. ve o ikisi bu zikrin ne olduğunu emin olun sizden çok çok daha iyi biliyor..

Ha şunuda söylemeliyim ki.. Bu zikir nasip işidir… Çokta kıymetlidir.. Kişinin vakti zamanı gelmedimi bu kapı kişiye açılmaz.. Nasip olmaz.. Kaklıp size bununla ilgili okadar çok şey yazabilirimki.. ama size yaşamadığınız için abartı gibi gelebilir diye susmayı tercih ediyorum 🙂

Size sadece şunu söyleyebilirim son olarak… Yemin olsun ben çok faydasını gördüm.. Yeniden doğumum oldu ve isterimki isteyen her kula nasip olsun… Başkada bir derdim yok.. 🙂 Kimseyide ikna etmek gibi bir derdim de diğer üveys kardeşlerim gibi yok.. Sadece isteyen arzu eden buyursun gelsin diyoruz okadar… Allah Rızası için… 🙂

Rabbim göz açıp kapayıncaya kadar bizleri hepimizi nefsimiz ve iblis ile başbaşa bırakmasın.. Ve onların vesveselerinden fitnelerinden oyunlarından korusun , kollasın …  Rabbim Feyzinizi bereketinizi ve idrakınızı artırsın inşallah… 🙂

Selametle ..

Bilgi almak için : uveysilik@gmail.com mail adresine yazabilirsiniz…